×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یکی از گزینه‌های تصدی بر شهردار رشت معوقات میلیاردی به یکی از بانک‌های خصوصی و همراه با مجموعه شهرداری دارد.

این گزینه تصدی بر شهرداری رشت در سه وام میلیاردی خود مجموعاً مبلغی حدود ۱۵ میلیارد ریال معوقه دارد و بازپرداخت سایر اقساط این وام‌ها نیز بروز نیست.

نکته جالب اما جایی است که ضامن و معرف این فرد به بانک مذکور یکی از شهرداران اسبق رشت بوده است و با کمک وی در طول ۴ سال گذشته، همواره در انتهای سال به‌روزرسانی وام به طریق غیرقانونی صورت می‌گرفته است.

نکته جالب آنکه یکی از وام‌ها که دارای معوقاتی به ارزش حدود ۳۵۰ میلیون تومان است به نام همسر این کاندیدا بوده و دو وام دیگر به نام خود اوست. جالب‌تر آنکه وامی که ضمانت آن بر عهده شهردار اسبق رشت بوده هیچ معوقه‌ای ندارد!

وام دیگر این کاندیدای تصدی بر شهرداری رشت اما با معوقه‌ای یک میلیارد و دویست‌میلیونی همراه است و بابت آن ۷ واحد از یک ملک ۱۲ واحده در رهن بانک قرار گرفته است.

در چنین شرایطی باید از اعضای شورای شهر رشت پرسید که آیا با وجود نقاط مبهم کارنامه مالی این کاندیدای تصدی بر شهرداری رشت آیا می‌توان به شفافیت مالی وی در دوران شهرداری او امیدوار بود؟!

 

رشت۲۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.