×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024

به وقت خبر _ دومین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور بیش از ۵۰شرکت داخلی و چندین شرکت خارجی از کشورهای روسیه و کانادا افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی ، دومین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان و سایر مسئولین استانی افتتاح شد .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : دومین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور بیش از ۵۰شرکت داخلی و چندین شرکت خارجی از کشورهای روسیه و کانادا به ویژه واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان در فضایی به مساحت بالغ بر ۲۰۰۰متر مربع و در دو سالن با تعداد ۶۰غرفه به مدت چهار روز با نام(Agro Food 2018) از تاریخ ۱۷لغایت ۲۰مهرماه سال ۹۷در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد بندر انزلی برپا خواهد بود .

احمد علی شهیدی در خصوص دلایل برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های نوین در حوزه های کشاورزی، محصولات غذایی و صنایع وابسته، فرآهم نمودن فضای آشنایی شرکت های فعال در این زمینه با ظرفیت ها و نیازمندی های یکدیگر، ایجاد بسترهای تعامل و بازاریابی محصولات و خدمات مرتبط، و تبادل تجربیات بهمراه توسعه ارتباطات شرکت های استانی، کشوری و بین المللی از مهمترین دلایل برگزاری نمایشگاه می باشد.

وی با بیان اینکه از نکات جالب توجه نمایشگاه محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته؛ برگزاری برنامه های جنبی آموزشی و نمایشگاهی است، افزود: کارگاه های آموزشی آشنایی با روش های نوین واردات و صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی در شرایط کنونی، روش های نوین افزایش فروش در شرایط رکود و آشنایی با روش ها و فرصت های جدید سرمایه گذاری در طول مدت برگزاری نمایشگاه با حضور اساتید ایرانی و اتریشی برپا خواهد بود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان افزود: نمایش پخت و عرضه غذاهای محلی گیلانی با لباس محلی از جذاب ترین بخش های جنبی نمایشگاه مزبور است که با همکاری شهرداری رشت و فعالین بخش خصوصی این حوزه برپا شده است.

شهیدی در خصوص حوزه های فعالیت شرکت های حاضر در این نمایشگاه گفت: تولید محصولات کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع تبدیلی کشاورزی ساخت ماشین آلات و تجهیزات، تولید مواد اولیه حوزه دام و طیور، صنایع بسته بندی، شرکت های خدمات مشاوره و …از جمله مهمترین محورهای فعالیت شرکت های حاضر در دومین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته میباشد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.