×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024

به گزارش به وقت خبر ؛چندی پیش بود که یک دستگاه خودرو باری نیسان در محور آزاد راه “رشت – قزوین” با گاردریل وسط جاده برخورد کرد که پس از این حادثه ۲ عابر پیاده که یکی از آنان مرحوم سید مصطفی رضازاده مدیر باشگاه عقاب المپیک رشت که سابقه سرمربیگری در تیم های موی تای و کیک بوکسینگ را در کارنامه داشت، بود؛ برای کمک رسانی به راننده نیسان در محل حادثه حضور پیدا کردند.

در این حین یک دستگاه خودرو وانت که در مسیر تصادف تردد داشته به هر ۲ عابر کمک رسان برخورد می‌کند و سبب فوت غم انگیز هر دو عابر می شود.

یک روز پس از این حادثه غم بار و زمانی که جامعه ورزش استان گیلان با غم از دست دادن این استاد جوانمرد ورزش های رزمی دست و پنجه نرم می کردند، صفحه اینستاگرامی منتسب به مهران شفق پور رئیس معزول هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان با انتشار تصویری در کپشن آن به فحاشی و توهین علیه این جوان مرد ورزش گیلان می پردازد و در پایان فاحشی های خود مسعود رهنما مدیرکل سابق و معزول ورزش و جوانان گیلان را تگ می کند.

این اقدام در شرایطی بود که این متن چند ساعت بعد پاک شد اما پیش از پاک شدن آن، وی در حرکتی ناجوانمردانه پست را برای دختر داغدار مرحوم رضازاده نیز ارسال کرد تا آتشی بر غم از دست دادن ناگهانی پهلوان گیلانی افروخته شود.

گفتنیست شفق پور پس از ردصلاحیت و تخلفات گسترده مالی و اخلاقی هم اکنون دبیر کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را در اختیار دارد که البته حضور وی در این جایگاه با توجه به عدم نیاز به استعلام حراستی و رابطه بسیار خوب با رئیس فدراسیون دور از انتظار نبود.

سپیدخبر

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.