×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024

اختصاصی/به گزارش به وقت خبر _ پس از حاشیه ها و اختلافات داخلی برخی اعضای شورای شهر رشت،سرانجام شهردار منتخب رشت انتخاب شد،شهرداری که خود،از بدنه شهرداری بوده و از موقعیت رشت و مشکلات آن بخوبی آگاه است.
بدون شک فرزند شهیدی که جان خود را در راه انقلاب و کشورش فدا کرده ،بخوبی می تواند حس مسئولیت را درک کند و دلسوزانه ،برای شهر و مردم رشت تصمیماتی درست گرفته و اتفاقات خوبی رقم بزند.
شهری که در طول سالیان اخیر اتفاقات ناخوشایند زیادی را به خود دیده،اکنون باید با همدلی و اتحاد در مسیر توسعه قرار گیرد و به جایگاه واقعی خود بازگردد.
با رفتن نصرتی،به این حقیقت بزرگ پی بردیم که یک غیربومی هیچ گاه یک دلسوز واقعی نخواهد بود و بی تردید نتیجه این اتفاق،جز آسیب، چیزی برای مردم و شهر رشت نداشت،اما این بار شهردار رشت،شهرداری از بطن شهر ماست،کسی که سرد و گرم لحظه های تلخ و شیرین شهر را بخوبی چشیده و آماده است که با همدلی و همراهی،آرامش واقعی را به شهر بازگرداند.
جوان بودن عبدللهی،ارتباط قوی او با کارکنان شهرداری و همچنین آشنایی وی به سازمان اداری،منابع درآمدی و فرهنگ سازمانی شهرداری رشت ،از جمله توانایی هایی محسوب می شوند که می توانند شهر را از موقعیت موجود و عقب ماندگی های چندین ساله اش نجات دهد و در توسعه و تحول آن، نقش موثری داشته باشد

به امید روزهایی پر از اتفاقات خوب برای مردم و شهر رشت…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.