×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Thursday, 22 February , 2024

به وقت خبر و به گزارش وبدا، دکتر مصطفی پریدار- مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: با استقرار این سامانه مردم شریف ایران می توانند از هر نقطه از کشور بدون مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارت بهداشت، نامه ها و مکاتبات خود را به این وزارت خانه ارسال نموده و با استفاده از کد پیگیری دریافتی، درخواست های خود را تا دریافت نتیجه از طریق این سامانه که متصل به سامانه اتوماسیون اداری وزارت (دیدگاه) نیز می باشد، پیگیری نمایند. وی ادامه داد: تمامی مراحل ارسال مکاتبه از ثبت تا تمامی ارجاعات و اقدامات انجام شده بر روی آن از طریق پیامک به آن ها اطلاع رسانی می شود.

دکتر پریدار، طراحی و راه اندازی این سامانه را گامی بزرگ در جهت اجرای الزامات دولت الکترونیک و تکریم مراجعین بر شمرد و گفت: با راه اندازی این سامانه دیگر نیازی به مراجعه حضوری مردم برای ثبت و پیگیری درخواست ها و نامه های اداری آن ها از شهرها و استان های مختلف کشور به وزارت بهداشت نیست.

وی ادامه داد: این سامانه می تواند منجر به شفاف سازی و تسریع در فرآیند پاسخگویی و نیز تسریع در انجام اقدامات لازم برای درخواست های ارسالی مراجعین شود.

وی همچنین از مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف ستادی خواست تا در جهت توسعه و استقرار کامل این سامانه و اطلاع کامل مراجعین از وضعیت نامه ارسالی آن ها، همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت در پایان ضمن تشکر از همکاران اداره کل امور پشتیبانی و رفاهی، مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری و مرکز آمار و فناوری اطلاعات، از تکمیل این سامانه به منظور دسترسی مراجعین و متقاضیان به نامه های صادره مربوطه به درخواست های خود در آینده ای نزدیک نیز خبر داد.

گفتنی است، سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق آدرسFC.behdasht.gov.ir در دسترس مردم قرار دارد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.