×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر _ با توجه به اینکه در شرایط کنونی تامین دارو یکی از نیازهای اساسی مردم است اما متاسفانه این صنعت در گیلان گویا از اهمیت چندانی برای مدیران استانی برخوردار نمی باشد تا جایی که یکی از مدیران شرکت های پخش دارو در گیلان در‌ مصاحبه ای از عدم واکسیناسیون پرسنل این عرصه توسط مسئولین ذیربط خبر داد.

مدیر یکی از شرکت پخش دارویی در استان گیلان در این گفتگو با اشاره به اهمیت سلامت پرسنل صنعت پخش دارو در استان بیان داشت:متاسفانه در حال حاضر تعداد زیادی از پرسنل این صنعت بزرگ در گیلان به کرونا مبتلا شده اند و در قرنطینه به سر می برند.

وی افزود:در این شرایط خاص و شیوع موج سنگین کرونا، در صورت درگیر شدن تعداد بیشتری از پرسنل به کرونا،بدون شک سلامت مردم استان دچار چالش شده و توزیع دارو در استان تقریبا غیرممکن خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مدتهاست که رایزنی ها و نامه نگاریهای لازم در این خصوص انجام شده عنوان کرد:متاسفانه علی رغم تمام پیگیری ها و تذکرهای لازم در این زمینه،همچنان هیچ اقدامی به جهت واکسیناسیون این قشر صورت نگرفته است.

این مدیر استانی یادآور شد:در حال حاضر ۴۰ شرکت پخش دارویی در استان گیلان فعال هستند که هیچ یک از پرسنل آنها واکسینه نشده اند و در این در حالیست که در استان های دیگر این واکسیناسیون انجام گرفته است و اکنون که گیلان در یکی از بدترین شرایط کرونایی قرار دارد گوش شنوایی در این خصوص نیست.

وی خاطرنشان کرد:پرسنل فروش و توزیع، روزانه با افراد زیادی در سطح استان در ارتباط هستند که در صورت ناقل بودن می توانند تعداد زیادی از افراد حوزه سلامت را هم درگیر بیماری کنند.

این مدیر استانی در پایان اظهار داشت:قطعا عدم واکسیناسیون پرسنل صنعت پخش دارو چرخه تامین و توزیع دارو را در سطح استان مختل خواهد نمود که این موضوع مستقیما با سلامت مردم در ارتباط بوده و مسولین دیربط باید هر چه سریعتر اولویت برای این امر در نظر بگیرند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.