×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر ،شنیده ها حاکیست یکی از شهرداران در تلاش برای حفظ یک عضو شورا در جبهه موافقان است.

گفته می شود، شهردار این شهر شمالی، پیگیر مکاتبه با مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری ‌های کشور است. این امر در جهت تلاش او برای حفظ یک عضو شورا در جبهه موافقان و پیگیری مبحث تبدیل قرارداد این فرد از شرکتی به کار معین صورت می گیرد.

شنیده شده این عضوشورا که با رای جامعه کارگری پا به شورای شهر گذاشته است علاوه بر حق و حقوق خود از شورا، همچنان از حقوق و مزایای شرکتی سابق خود نیز برخوردار است. وی این روزها نیز در تلاش برای تبدیل قراردادش از شرکتی به کار معین و حتی رسمی است و شهردار نیز این مساله را پیگیری می کند! این در حالی است که نیروهای به مراتب با تجربه تری نسبت به این عضو شورا نیز در آن مجموعه حضور دارند.

در همین راستا سوالاتی به ذهن می رسد:

۱-آیا این مساله که فرد اشاره شده همچنان با وجود عضویت در شورا، از حقوق و مزایای شرکتی سابق خود بهره مند است صحت دارد؟ در صورت مثبت بودن پاسخ، آیا این مساله به شبهات در زمینه رانت و فساد دامن نمی زند؟

۲-با توجه به تعداد بالای نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری، چرا به جای پیگیری یکسان برای تبدیل قرارداد تمامی آنها، به صورت موردی وضعیت یک عضو شورا رایزنی می شود؟ آیا این مساله ریشه در داد و ستدهای پشت پرده برای ابقا یا برکناری شهردار آن شهر ندارد؟

۳-آیا عزل و نصب های اخیر آن شهردار ارتباطی به نامه نگاری با وزارت کشور و یا سایر مکاتبات مربوطه نداشته است؟

این عضو شورا که در ماههای آخر عمر شورایی خود قرار دارد بعید به نظر می رسد بار دیگر بتواند وارد پارلمان محلی شود. او در این روزها طبق شنیده ها به صرافت افتاده تا به هرشکل ممکن در شهرداری شاغل شود و گره های زندگی شخصی خود را باز کند. این در حالی است که مطابق همین شنیده ها، او برای تعدیل نیرو و حذف برخی افراد که به طور قانونی و از طریق اداره کار وارد آن شهرداری شده اند نیز تلاش هایی داشته است!

امیدواریم این شنیده ها صحت نداشته باشد. باید اندکی صبر کرد و دید چه اتفاقاتی در این شهرداری شمالی کشور رقم خواهد خورد و در صورت صحت، واکنش مهدی جمالی نژاد به این اقدامات چه خواهد بود. در آینده باز هم در این خصوص خواهیم نوشت.

منبع:حرف تازه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.