×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به گزارش به وقت خبر_ یادداشت ؛بدون شک امنیت شغلی یکی از اولویت های مهم یک جوان جویای کار و یا یک خانواده محسوب می شود.

اولویتی که برخی اعضای شورای پنجم کلانشهر رشت آن را به فراموشی سپرده اند و برخی دیگر صفر تا صد آن را برای آرامش نیروهای شهرداری و شورا پیگیری می کنند.

رانندگان و یا مشاورانی که سالها در خدمت شهرداری و شورا بوده اند بدون هیچ توضیحی با یک خداحافظی ساده بدرقه می شوند و صدایشان هم به گوش هیچ کس نمی رسد.

در دوره ریاست امیرحسین علوی تمام شرایط از جمله مصوبه شورا گرفته تا تاییدات فرمانداری و استانداری برای سامان دهی و تعیین و تکلیف نیروهایی از جمله رانندگان مهیا بود اما پس از آن،پیگیریها در این امر به پایان رسید و تا به امروز همچنان بی نتیجه مانده است.

نطق علوی در روزهای اخیر در حمایت از رانندگان استیجاری نشان داد که وی هنوز پیگیر مشکلات این قشر زحمت کش است و امنیت شغلی این افراد همچنان در اولویت های اوست.

علوی به خوبی نشان داد که قدرت و جایگاه، دلیلی برای فراموش کردن اهداف نیست،از این رو همچنان پیگیر تمام موضوعاتی است که دوره ریاست خود به آنها اشاره داشته بود‌،که قطعا این امر جای تشویق دارد.

تاسف بار است که ارگان بزرگی همچون شهرداری رشت اینگونه در تامین امنیت شغلی نیروهای خود عاجز مانده و در این شرایط سخت اقتصادی، نیروهای جوان و یا با سابقه خود را اخراج می کند.

نیاز است که تمامی اعضای شورا و همچنین شهردار رشت با جدیت به پیگیری و رفع این مشکلات بپردازند که تا پایان این دوره،حداقل چند خروجی مثبت از خود به جا گذاشته باشند.

پویا طوفانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.