×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024


به وقت خبر _ علیپور عضو شورای شهر رشت در خصوص انتخاب شهردار رشت گفت : اعضای محترم شورای شهر با همدلی و همبستگی باید برای رفع محرومیت شهر رشت تلاش کنند چرا که شورای شهر برانگیخته از میان مردم هستند و باید در راه اهداف خواسته های بحق مردم با انتخاب درست و دقیق ،شهرداری توانمند انتخاب نمایند که علاوه بر تخصص و تجربه و پاکدستی و به دور از هرگونه برنامه های پشت پرده مورد تائید همگان باشد و به وظایف خود در قبال مردم عمل کند و دارای کارنامه درخشان در سطح مدیریتی که بتواند با همکاری اعضای محترم شورا و مدیران اجرایی ،شهر رشت را به معنای واقعی تبدیل به یک شهر که در خور فرهنگ مردم گیلان است تبدیل نمایند.
علیپور در ادامه به وظایف خود نسبت به وعده انتخاباتی به مردم اشاره کرد و گفت : بنده شخصا معتقدم که باید با ایده و افکار خلاق در برنامه ریزی شهری رشت، راه کارهایی برای رفع مشکلات کارکنان شهرداری به خصوص نیروهای کارگری که زحمات بسیار سنگینی را به دوش می کشند در نظر گرفت ، از آنجا که این بخش از نیروهای آسیب پذیر شهرداری هستند، متاسفانه مظلوم واقع شده و زحمات این قشر زحمت کش دیده نمی شود.
وی افزود : اولین گام باید توجه به نیروهای کارگری و ساماندهی آن ها باشد که با تشکیل تعاونی، اقدام برای بیمه تکمیلی که ۵۰ درصد مبلغ بیمه باید توسط شهرداری پرداخت گردد و همچنین یکسان سازی و شفاف سازی حقوق کارگران امر مهم دیگریست که نیاز به توجه دارد چرا که بسیاری از کارگران زحمت کش حقوق یکسان ر ا دریافت نمی کنند.
عضو شورای شهر رشت در ادامه گفت: بنده به عنوان یک شهروند رشتی و به عنوان نماینده مردم قسم یاده کرده و باید به وظایف خود در قبال مردم پاسخگو باشم و معتقدم باید با مردم شفاف و همراه بود.
وی افزود: با انتخاب یک شهردار توانمند که دارای تخصص و مدیریت باشد ابتدا باید عملکرد مدیران منطقه ای شهرداری های رشت مورد بررسی قرار گیرند ،که با یک تیم قوی و با فکر و بدور از هرگونه معامله و رانت و فقط به فکر مشکلات مردم باشند و برای رفع معضلات شهر رشت از جمله آبادانی کوچه ها و پیاده رو ، خیابانهای شهر رشت و زیباسازی هر چه بیشتر شهر رشت تلاش کنند.
علیپور همچنین یادآور شد: با توجه به ملاقاتهای مردم در خصوص پرونده های نسخی پیگیری در این موضوع امر بسیار مهمی است و باید برابر مقررات،این بخش که اکثرا مردم محروم جامعه هستند ساماندهی شود و از طرفی با ایجاد بستری مناسب و کسب درآمد از عوارض ها، ساخت و سازها منابع درآمدی مناسب برای شهرداری بدست آید.
وی در خاتمه با تاکید به اینکه اعضای محترم شورای شهر همه باید به فکر رفاه مردم رشت باشند گفت : بنده دست همه عزیزان شورای شهر رشت را می فشارم و عاجزانه کمک همراهی و همدلی و یک رنگ و یک صدا برای دفاع به حق مردم را از عزیزان خواستار می باشم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.