×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024


اختصاصی/ به گزارش به وقت خبر :حال دیگر تمام بهانه های برخی اعضای شورا برای برهم زدن جلسه انتخاب شهردار به پایان رسیده و اکنون وقت انتخاب نهایی است.
اتفاقات هفته های گذشته بخوبی نشان داد که برخی در شورا چه اهدافی را بدنبال دارند و منفعت طلبی ها چه جایگاهی در مسائل مربوط به شهر و مردم دارد.
ارزش قائل نشدن برای مردم رشت،دیگر اعضای شورا و همچنین اصحاب رسانه،همه این ها یادگاریِ تلخی از شورای پنجم خواهد بود که بدون شک در آینده از آن یاد خواهد شد.
اگرچه با نزدیک شدن به جلسه انتخاب شهردار. باز هم شایعات از حضور و معرفی افراد جدید برای ارائه برنامه در صحن شورا به گوش می رسد اما باید دید که این حواشی ها تا کجا ادامه خواهد داشت و دلواپسان برای رسیدن به منافع خود تا کجا پیش خواهند رفت.
از آنجا که طیف مورد نظر برای رسیدن به یک انتخاب جمعی قادر به نتیجه گیری نیستند بعید نیست که‌ همچنان گزینه های جدیدی برای ارائه برنامه در صحن شورا حضور پیدا کنند.
با این اوصاف و با شناخت برخی شورانشینان، برنامه های آتی شورای شهر رشت به این صورت خواهد بود؛ابتدا تلاوت آیات قرآن،سرود ملی،قرائت دو لایحه و دستور،ارائه برنامه گرینه جدید برای تصدی شهرداری رشت،خستگی شدید ناشی از ارائه برنامه،درخواست استراحت،آبستراکسیون،تکذیب آبستراکسیون و در نهایت موکول شدن انتخاب شهردار به هفته آینده…
غافل از این که هر روزی که می‌گذرد مردم این شهر اعتماد خود را نسبت به انتخاب های خودشان از دست می دهند و مشکلات رشت هم همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند.

باید دید که سرانجام شاهد یک انتخاب نهایی خواهیم بود یا باز هم هفته های تکراری شورا یکی پس از دیگری سپری خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.