×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024

اختصاصی _ به وقت خبر _ در ابتدا باید پرسید که متولیان یک استان و یا شهر چه کسانی هستند؟در صورت بروز یک‌ معضل و یا فاجعه چه کسانی باید ورود کنند و پای کار باشند؟
متاسفانه بارندگی های اخیر نشان داد که رشت،شهر باران های نقره ای تنها تر از همیشه است و آنهایی که باید در روزهای سخت کنار مردم باشند،این شهر و مردم را به فراموشی سپرده اند.

سالیانی نه چندان دور استانداران و مدیرانی در میدان بودند که مهم ترین دغدغه شان،آرامش مردم بود و اکنون می بینیم که خوابند،آنهایی که باید بیدار باشند.

همین بارش باران خود به تنهایی کافیست تا بدانیم که عده ای تا چه اندازه حرف و کلام هستند و چه کسانی در واقعیت عمل می کنند.

جای تاسف است که این روزها شهر را غرق در آب می بینیم و برخی مسئولین را غرق در خواب،بعضی از آنهایی که باید در شرایط سخت در کنار مردم باشند تنها نام یک مدیر را با خود به همراه دارند و وفاداری به مردم و تعصب به این شهر را از یاد برده اند.

زمانی کسانی سکان گیلان را در دست داشتند که مردم آنها را قهرمان می شناختند،بوران و طوفان هم قادر نبود آنها را از کمک به مردم باز نگه دارد و این استان اکنون جای‌ خالی چنین مدیرانی را بخوبی درک می‌کند.

به جرات می توان گفت اگر متولیانی چون آب و فاضلاب،معاونت عمرانی استانداری و ارگان هایی که باید در کنار مردم باشند در راس امور قرار گیرند این شهر هرگز با یک بارندگی غافلگیر نخواهد شد.

اگرچه رشت شهر اولین ها امروز در شرایط خوبی به سر نمی برد،اما شاید نوری از امید در این شهر به چشم بخورد و این نور،شهردار رشت است که مردم این شهر را تنها نگذاشته و بار این بارندگی را به دوش کشیده است.

وقتی که همه خواب بودند این شهردار رشت بود که بیدار زیر باران های نقره ای در کنار مردم خود بود و تا نیمه های شب مشکلات ناشی از بارندگی را مدیریت می کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.