×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر :در پی هجمه های بوجود آمده در فضای مجازی و بعضی سایتها علیه فرزندان شهید استان گیلان ، تشکل فرزندان فرهیخته شاهد با انتشار دلنوشته ای واکنش نشان داد

متن دلنوشته به شرح زیر است

«بنام حق»

رشت شهر انتظار…

این شهر برای هر فرد و شهروندان یادآور تعبیرهای متفاوتی است… لیکن برای ما فرزندان شهید سالهاست که خیابانها و کوچه هایش رنگ انتظار دارد.
انتظاری به بلندای همه روزهای زندگیمان…

فارغ از همه مسائل شاید هنوز هم ساعتی تنهایی ما را به اعماق کودکی بکشاند…
به حسرت آغوشی گرم و پشتوانه ای ستبر به نام “پدر” که در تمامی این سالها جای خالی او بزرگترین چالش بین ما و دنیای پیرامون ما بود.

شاید درک این موضوع برای دیگران سخت باشد که ساده ترین داشته هایشان به بزرگترین آرزوی عده ای بدل شده که در محروم شدن از آن هیچ نقشی نداشته اند !!!
اما هم اکنون در پی این حقیقت هستند که امروز تحمل همه سالهای انتظار کدام ثمره مشخص را برای این انقلاب داشته است؟؟

گاهی اتفاقات به نوعی رقم میخورد که کنج خلوت و بغض و قطره ای اشک ناخودآگاه آخرین سلاح مقاومت در برابر این حجم از خیره سری برخی حضرات معروف به پشت جبهه ای های آن روزها و مدعیان و مجاهدین صبح شنبه امروز می شود !!!
که چرا و چگونه می توانند این گونه چشم بر همه واقعیت ها ببندند و حیثیت و ثمره و یادگار یک شهید را در راستای اهداف و منافع خود ، با هزار افترای باطل خدشه دار کنند…

رشت برای ما شهر انتظار است…
انتظار برای رسیدن به روزهایی که در آن با دیدن لبخند و نشاط کودکان و رفاه شهروندان صورت خندان پدر در برابر چشمان منتظر ما نقش ببندد و با نگاه مهربان خود به ما افتخار کند…

امروز سنگر خدمت به مردم اهم از سنگر جهاد تکلیفی است که ما در ادامه آن مسیر حاضر به تقدیم جان و وصال با پدران خود هستیم و به هیچ کس در این راه مجال کارشکنی نخواهیم داد.

چشمان منتظر ما به این مسیر می نگرد…

((تشکل فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر استان گیلان))

 

خبرراست

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.