×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024

به وقت خبر _ به گزارش روابط عمومی زندانهای گیلان ، در نشست مشترک محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان با مهندس زهری رییس هیات ورزشهای همگانی گیلان عنوان گردید تا ورزش همگانی در زندانها نهادینه تر شود

محمدی اصل ضمن تقدیر از تلاشهای مدیران فرهنگی و ورزشی سازمان زندانها در برقراری ارتباطهای اثربخش با روسای فدراسیون ها گفت: ما معتقدیم ورزش یکی از موثرترین عوامل کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت فردی در زندانها است و باورداریم که با همکاری هیات همگانی استان و برگزاری دوره های آموزشی و جشنواره های فرهنگی و ورزشی در زندانها می توانیم فرصت لازم جهت بهبود وضعیت جسمی و روانی زندانیان را بیشتر نماییم.

زهری رییس هیات همگانی استان نیز ضمن تشکر از اشراف کامل و حساسیت مدیر کل زندانها به امر ورزش گفت: در این روزهای سخت کرونایی، ثابت گردید نیاز به ورزش همگانی و فعالیت بدنی بیش از هر زمان دیگری است .

زهری با تاکید بر ماهیت متفاوت ورزش های همگانی از قهرمانی از یادآور شد: هدف از ورزشهای همگانی ،قهرمانی نیست بلکه ایجاد سلامتی و نشاط در روح وجسم افراد جامعه است واین مهم با همکاری سازمان ها و نهاد های مختلفی نظیر زندانها که دراین حوزه بسیار فعال بوده ، میسر می شود.

زهری با اشاره به ظرفیت های آموزشی هیئت ورزش های همگانی گیلان گفت:در گام اول این هیئت از همه ظرفیت های خود برای آموزش زندانیان در رشته های مورد نظر اداره کل زندانها در همه شهرستانها استفاده خواهد نمود تا هدف نهادینه شدن ورزش در زندانها میسور گردد.

در ضمن مقرر شد بر اساس تفاهم نامه مشترک فدراسیون ورزش های همگانی با سازمان زندانهای کشور، کمیته ورزش و فعالیت بدنی زندانها با صدور احکام مربوطه از سوی هیات ورزشهای همگانی در زندانهای گیلان راه اندازی شود.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.