×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024

به وقت خبر _ در پی استعفای حامد اخوان از معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری رشت، شنیده ها حاکی از آن است که ۴ گزینه ببخت بیشتری برای حضور در راس معاونت برنامه ریزی و جایگزینی اخوان خواهند داشت که قصد داریم در ادامه این مطلب به معرفی آن ها بپردازیم:

۱-فاطمه قدیمی حرفه

گفته می شود مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت پس از روی کار آمدن مریم رضا طبع در مسئولیت مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه ها، تمایل بیشتری برای حضور در معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی پیدا کرده است. 

ارتباط رو به گسترش مریم رضاطبع با رسانه ها از یک سو و تشدید فشارها بابت هزینه های چند میلیاردی میزبانی شهرخلاق خوراک شاید گوشه ای از دلایل چنین تصمیم و تمایلی بوده باشد.

قدیمی که به واسطه تحصیلات مرتبط با حوزه روابط عمومی که در  علوم ارتباطات اجتماعی و گرایش روزنامه نگاری بوده است به عنوان یک استاد رسانه شناخته شده و بارها در آن مسئولیت مورد حمایت قرار گرفته است احتمالا به دلیل عدم اشراف کافی به معاونت برنامه ریزی و نداشتن تحصیلات تخصصی در این بخش چندان مورد استقبال قرار نخواهد گرفت.

وی در حال حاضر مدیر برنامه های یونسکو در شهر خلاق رشت است و در سوابق کاری او ریاست ستاد توسعه پایدار شهرداری رشت نیز دیده می شود.

۲-محمد پورناصرانی

از محمد پورناصرانی به عنوان یکی دیگر از گزینه هایی نام برده می شود که تمایل به حضور در این معاونت دارد. پورناصرانی هم اکنون مسئولیت معاونت معماری و شهرسازی شهرداری رشت را بر عهده دارد.

در سوابق این مدیر شهرداری رشت مدیریت شهرداری های مناطق ۱، ۳ و ۴ نیز دیده می شود.

۳-مجتبی ماه پسند

نزدیک ترین گزینه به معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شاید مجتبی ماه پسند باشد.

ماه پسند در حال حاضر مدیر مالی شهرداری رشت است و به نظر می رسد تغییر در راس مدیریت مالی قطعی باشد. در صورتی که ماه پسند از مدیریت مالی شهرداری رشت خداحافظی کند شاید بتوان او را به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های جایگزینی حامد اخوان معرفی کرد.

در سوابق کاری مجتبی ماه پسند معاونت مالی شهرداری رشت نیز به چشم می خورد.

۴-محمدرضا شیرزاد

در بین گزینه های مطرح شده شاید بتوان گفت که محمدرضا شیرزاد مسیر پیچیده تری را برای رسیدن به معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی در پیش دارد.

وی که در حال حاضر معاونت مالی و اقتصادی شهرداری رشت را بر عهده دارد شاید تنها در صورتی که مجتبی ماه پسند به جای معاونت برنامه ریزی راهی راه معاونت مالی اقتصادی شود بتواند به عنوان جایگزین اخوان معرفی گردد.

شیرزاد پیش از این نیز سابقه حضور در راس معاونت برنامه ریزی و پژوهشی را داشته است و از دیگر سوابق او می توان به مدیرعاملی سازمان پارکها و مدیریت شهرداری منطقه ۵ رشت اشاره کرد.

ناگفته نماند پیش از این از گزینه های دیگری نظیر مرتضی شریفی و علی بهارمست نیز برای این مسئولیت یاد می شد اما به نظر می رسد بر اساس شنیده ها تا این لحظه شانس مجتبی ماه پسند بیش از سایرین باشد و طی هفته آینده برای این جایگاه معرفی شود و در صورتی که وی به این جایگاه نرسد باز هم سه گزینه دیگر از بخت بیشتری برخوردار باشند.

شایان ذکر است این تحلیل بر مبنای شنیده ها منتشر شده است و تا کنون از سوی هیچ یک از مسئولین تایید نشده است و خبرهای تکمیلی در این خصوص در آینده منتشر خواهد شد. 

منبع:حرف تازه

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.