×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

سعید بشری مدیرعامل شرکت کود آلی گیلان در مصاحبه با به وقت خبر  با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی خطوط جدید پردازش شرکت گفت:بحث مدیریت پسماند رشت یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید از ظرفیت تمام استان برای حل آن بهره برد،در همین راستا در تلاش هستیم که در سریع ترین زمان ممکن پروژه های جدید را به بهره برداری برسانیم.

 

وی افزود:تکمیل سوله های تخمیر خطوط جدید پردازش از دیگر اقداماتی است که به سرعت در حال پیشروی است و بزودی به بهره برداری خواهد رسید

 

بشری با اشاره به اینکه تکمیل این خطوط ۵۰۰ تن به ظرفیت پردازش روزانه شرکت اضافه می کند اظهار داشت:باید بتوانیم با یک مدیریت صحیح و برنامه ریزی درست،معضل پسماند رشت را برای همیشه رفع کنیم.

 

مدیرعامل شرکت کود آلی گیلان بیان داشت:خوشبختانه امروز شرایط به گونه ای است که مسئولین استان در کنار این مجموعه حضور دارند و از هیچ کوششی برای حل موضوعات پسماندی دریغ نمی کنند.

 

سعید بشری نصب دستگاه حذف شیشه از کود را از دیگر اقدامات مهم شرکت نیز عنوان کرد و افزود:طی همکاری با دانشگاه گیلان توانستیم برای اولین بار به جهت بالا بردن کیفیت کود کمپوست،دستگاه حذف شیشه از کود را راه اندازی کنیم که خوشبختانه تاثیر زیادی در کیفیت کود ما داشته است.

 

وی خاطرنشان کرد:از هرگونه حمایت و پیشنهاد در راستای مدیریت پسماند استان استقبال خواهیم کرد و درب این مجموعه بزرگ بروی متخصصین ،دانشجویان و حامیان زیست محیطی باز خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.