×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به دو مبحث نظام ارجاع الکترونیک و راه اندازی کانون های سلامت محله، اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دو مقوله، پیشتاز بوده است.
دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در ادامه ضمن بیان مطالب جامعی در خصوص ۴ پروژه نظام شبکه اجتماعی نشاس ( نظام شناسایی اجتماعی سلامت)، شبکه نظام ارجاع پروژه (مارلیک) ، دارو و تجهیزات ( درفک) و شرکتهای دانش بنیان پروژه های مذکور را از پروژه های مهم و در راستای اهداف برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد. وی در ادامه حفظ و ارتقای سلامت جامعه را رسالت دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد و از مدیران خواست ضمن اهتمام برای تحقق رسالت دانشگاه، بر عملکرد مراکز برای ارتقای این مهم، نظارت کنند و در این زمینه پاسخگو باشند.
دکتر محمد عباسی – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز اهمیت بازنگری، الویت بندی مسایل و منابع در سیستم، اهمیت نظارت بر عملکرد همچنین طراحی سیستم هشدار سریع در موارد خاص بهداشتی و استفاده از مشارکت های بین بخشی را در این خصوص مورد تاکید قرار داد.
سپس جمعی از مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها به نیابت از سوی ۱۶ شهرستان استان به بیان مسایل و مشکلات پیش رو پرداختند. جلسه مشترک فصلی مدیران شبکه و معاونان بهداشتی شهرستانها با حضور رییس دانشگاه، معاونان توسعه مدیریت و منابع و بهداشتی، معاونان فنی و اجرایی، مدیران شبکه و معاونان بهداشتی شهرستانها، مدیران، روسای گروه و کارشناسان مسوول ستادی حوزه بهداشت استان، در سالن اجلاس معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد./

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.