×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به گزارش به وقت خبر _ علیپور عضو هییت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت در جلسه صحن شورا با اشاره به اینکه ۳ ماه به پایان سال جاری مانده است بیان داشت:متاسفانه نیروهای حجمی همچنان درگیر دریافت حق و حقوق هایشان هستند.

وی افزود:آیا این قانون است که پیمانکاران موظف هستند که دو ماه از حقوق ها را پرداخت کنند و یک ماه شهرداری پرداخت نماید؟اگر این موضوع صحت دارد واقعا چه کسی پاسخگو است؟

علیپور با تاکید بر اینکه مصوب کردیم که کارت های هدیه ای برای شب یلدا و شب عید به کارگران پرداخت نماییم بیان داشت:چرا کمی زودتر از موعد این کارت ها پرداخت نمی شود.

وی عنوان کرد:اگر پول در جیب شما نباشد آیا شب یلدا برای شما معنی و مفهومی خواهد داشت؟

این عضو شورا اذعان داشت:کارگران چگونه باید حرف هایشان را بزنند؟آیا کسی نیست صدایشان را بشنود؟چه کسی باید جلوی تخلف برخی پیمانکاران را بگیرد؟

علیپور با تاکید بر اینکه باید این مسائل یک بار برای همیشه ساماندهی شود خاطرنشان کرد:سنوات حق کارگران است،چرا برنامه منظمی در پرداخت ها و وضعیت مالی شهرداری نیست؟

وی تصریح کرد:چرا مشکلات بیمه تکمیلی کارگران حل و فصل نمی شود؟متاسفانه بسیاری از کارگران در تصادفات کشته می شوند و ما موظفیم که پاسخگو باشیم.

علیپور با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:سیاسی کاریها را کنار بگذاریم،مردم باید از نمایندگان خود مطالبه گری داشته باشند،این صندلی ها ماندگار نیست و باید برای رضای خدا و مردم کار کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.