فرهام زاهد در جلسه عصر دوشنبه شورای اسلامی شهر رشت، ضمن تبریک به دلیل انتخاب مجدد حامد عبدالهی به عنوان رئیس شورای استان گیلان، اظهار داشت: عزت و ذلت دست خدااست و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در ادامه با انتشار ویدئویی از تعویض بی دلیل کفپوش پیاده رو ها انتقاد کرد و گفت: در اکثر مناطق این اتفاق رخ داده است. در بلوار گیلان، بیستون، صابرین و نقاط دیگری از شهر شاهد این موضوع بودیم.

فرهام زاهد با بیان اینکه تصاویر نشان می دهد کفپوش های فعلی مشکل خاصی ندارند، افزود: با کسبه آن محدوده نیز صحبت کرده ام و اعلام کرده اند که پیاده راه مشکلی نداشته اند و این اقدامات موجب نارضایتی کسبه و شهروندان شده است.

وی با انتقاد از هزینه های غیرضروری در شهرداری و لزوم صیانت از بیت المال، به تعویض بی دلیل کفپوش های سالم اشاره داشت و تصریح کرد: مشکلات جزیی در این کفپوش ها به راحتی قابل ترمیم است و می توان با هزینه اندک چند سال دیگر از آن استفاده کرد. اگر قصد داریم کاری انجام دهیم در نقاطی که پیاده رو نیاز به ترمیم دارد این کار را انجام دهیم. به محلات حاشیه ای بپردازیم. اگر کفپوش از قبل خریداری شده است ببریم درجایی که نیاز است استفاده کنیم.

زاهد با تاکید بر ضرورت اولویت بندی در اجرای  پروژه ها و توزیع عادلانه خدمات، خاطر نشان کرد: به شهرداری و مناطق دستور داده شود که معاون عمرانی قبل از اجرای چنین پروژه هایی بازدید کند و اگر نیاز به اجرای آن نیست در نقاطی که به ترمیم کفپوش ها نیاز است اجرا شود.

خبرراست