×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به گزارش به وقت خبر_  محمد حسن علیپور در جلسه نشست اعضای شورا با نمایندگان مجلس با اشاره به اینکه کارگران مظلوم شهرداری رشت این روزها در شرایط سختی به سر می برند عنوان کرد:کارگران قشر ضعیف جامعه هستند و حق و حقوش هایشان را به موقع دریافت نمی‌کنند،از شما نمایندگان محترم انتظار می رود که با رایزنی ها در سطح کلان این مشکلات را هم پیگیری نمایید تا کارگران شهرداری هم رنگ امنیت و آرامش را در زندگی خود حس کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت افزود:سالهای سال گفتیم اما متاسفانه گوش شنوایی نیست،کارگران زندگی سختی دارند،بدون حقوق چگونه باید زندگی کنند؟فرزندان خیلی ها از کارگران به دلیل شرایط سخت ترک تحصیل کرده اند و هیچ کس به فکر آنها نیست.

وی در ادامه اذعان داشت:کارگران در سال نو حتی یک لباس مناسب ندارند و گاها در حسرت بسیاری از مسائل هستند.

این عضو شورا با بیان اینکه نمایندگان باید صدای ما را به گوش مجلس برسانند اظهار داشت:کارگران امروز نان هم ندارند که بخورند،چه چیزی پشت پرده است که میگویند کارگران زیرنظر تعاونی ها نروند؟چرا کارگران ساماندهی نمی شوند؟

وی افزود:از دست شهرداری و شورا کاری بر‌نمی آید و ما امروز فقط شعار می دهیم.

علیپور در پایان تصریح کرد:ازنمایندگان محترم رشت در مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم که برای احقاق حق این کارگران فریاد بزنند تا آنها هم بتوانند آرامش را در زندگی خود حس کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.