×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به گزارش به وقت خبر _ علوی عضو شورای اسلامی شهر رشت در صحن علنی شورا ضمن تبریک روز حمل و نقل اذعان داشت:بواسطه تغییرات مکرر مدیریتی نتوانستیم در حوزه حمل و نقل اقدامات مناسبی انجام دهیم.

 

وی پیرامون واکنش های منفی مردم گیلان نسبت به سریال وارش بیان داشت:جوانان ما نسبت پخش این سریال ناراحت هستند،پردازش اینگونه سریال ها ظلم در حق مردم خطه شمال است،نامه های اعتراضی در این خصوص نوشتینم اما نیاز است که نمایندگان مجلس به این موضوع بپردازند.

 

علوی افزود:نسبت به موضوعات مکرر، تذکرات زیادی به شهردار دادیم،چند ماه به شب عید مانده است و شهردار امروز در تامین بودجه اولیه خودش مانده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه باید حق و حقوق کارگران را پرداخت کنیم عنوان کرد:شهردار در طی ۶ ماه حضور خود تنها یک بار برای گزارش آمده است،اگر مانعی است به ما بگوید،خوب نیست که شهردار مشکلاتش را تک به تک حل کند.

 

وی خاطرنشان کرد:به ما می گویند که چگونه اجازه دادید در این شرایط شهردار ۹۰۰ میلیون خانه اجاره کند.

 

علوی اظهار داشت:شهردار باید برنامه های خود را به ما بگوید،گزارشات شهردار در صحن شورا همان تصاویری بود که در تلویزیون های شهری در سطح شهر می دیدیم.

 

وی با اشاره به حل مشکل بیمه تکمیلی کارگران حجمی تصریح کرد:علاوه بر اینکه نتوانستیم مشکل بیمه تکمیلی را مرتفع سازیم بلکه در پرداخت حق و حقوق ها هم به مشکل برخوردیم.

 

علوی یادآور شد:شهردار جسته و گریخته جلساتی را در داخل و خارج از شورا برگزار می کند که من از این موضوع بسیار گله مند هستم.

 

عضو شورای شهر رشت افزود:رشت بدهکار دکتر نصرتی است،بسیاری از پروژه هایی که امروز شهردار رشت پُز آن را می دهد مرهون تلاش های نصرتی شهردار پیشین رشت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.