×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به گزارش به وقت خبر _ امیر حسین علوی رئیس شورای شهر رشت ضمن تبریک میلاد مهدی (عج)،و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلابی اظهار داشت؛این روز را به تمام سپاهیان و پاسداران این ملت تبریک می کنم،دشمنان تمام تلاششان را می کنند تا مردم را از سپاه دور کنند اما مردم ما ،همواره همراهان همیشگی و دلسوزان این کشور هستند .

وی با اشاره به بحث انتخاب شهردار بیان داشت؛جلسه فوق العاده گذشته شورا بواسطه ایرادات رسمی بصورت غیرعلنی برگزار شد.

علوی بیان داشت:از وزارت کشور به صورت مستقیم از دفتر مدیر کل شوراها و روستا در تماسی به بنده گفتند بواسطه مشکلات پیش آمده در انتخاب شهردار کمی صبوری کنیم.

وی عنوان کرد:اعضای شورا تعللیدر انتخاب شهردار نداشته اند و امروز بواسطه توصیه وزارت کشور و روند تایید صلاحیت علیقلیزاده تصمیم گرفتیم که فرآیند انتخاب شهردار را دو روز متوقف و تا صبح پنج شنبه شهردار رشت را انتخاب کنیم.

علوی در ادامه با توجه به پرداخت حقوق عقب افتاده کارگران اذعان داشت:حقوق اسفند ماه کارگران ربطی به ضوابط اجرایی بودجه ندارد،چرا که برخی ها حتی پاداش های خود را گرفته اند اما تنها حقوق ماه اسفند کارگران همچنان پرداخت نشده است که از سرپرست محترم شهرداری رشت تقاضا دارم به این امر توجه بیشتری کنند و به ایشان تذکر می دهم که سریعا این مشکل را مرتفع کنند.

 

منبع:به وقت خبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.