×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به گزارش به وقت خبر _حامد عبداللهی شهردار منتخب رشت در گفتگویی  با اشاره به اینکه منتخبین مردم در شورای شهر رشت اقدامات خوبی در دوره پنجم شورا انجام داده‌اند اظهار کرد: بیشترین مراجعت مردم رشت به شورا برای حل مشکلاتی از قبیل ترافیک شهری، بحث رودخانه‌ها و شهربازی رشت است که مدت‌ها است مردم را درگیر خودکرده است.

وی با بیان اینکه حل معضل رودخانه‌های سطح شهر رشت تنها مشکل شهرداری نیست افزود: دستگاه‌های مختلفی باید در این زمینه کمک و همیاری کنند و سرمایه‌های عظیمی نیز برای رفع این مشکل نیاز است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اقدامات انجام‌شده در ساماندهی رودخانه‌های سطح شهر رشت تصریح کرد: در دیداری که با محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور داشتیم، وی قول مساعدت برای تأمین منابع مالی این پروژه‌ها را داد و امیدواریم این مشکلی که سال‌هاست گریبانگیر مردم رشت شده به‌زودی برطرف شود.

عبداللهی با تأکید به کمک اداره آب و فاضلاب شهری برای حل مشکل رودخانه‌های رشت گفت: ما انتظار داریم شرکت آب و فاضلاب شهری در رفع مشکل فاضلاب‌های بهداشتی اقدامات خوبی انجام دهد شهرداری نیز در همین راستا بحث شیرابه و تصفیه‌خانه سراوان را موردبررسی قرارداده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته بازدیدی از مراحل نصب زباله‌سوز سراوان داشته افزود: اتفاقات خوبی در حال انجام است، در حال حاضر ۹ لیتر در ثانیه شیرابه زباله در سراوان تولید می‌شود که در فاز نخست یک‌سوم مشکلات در حال حل شدن است و امیدواریم در فازهای دوم و سوم کل مشکل زباله سراوان مرتفع شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه برای نصب زباله‌سوز سراوان اقدامات خوبی انجام‌شده است بیان کرد: طبق قانون، منابع مالی این کار را دولت بر عهده دارد، پیمانکار و شرکت واردکننده زباله‌سوز مشخص‌شده و تنها پروسه استقرار دستگاه به طول انجامید که با انجام آن نیز قسمتی از کار حل شد.

وی با اشاره به پرداخت دومین پیش‌پرداخت قرارداد زباله‌سوز گفت: اکنون برای ایجاد راه دسترسی به دستگاه در حال اقدام هستیم و امیدواریم دولت به تعهدات مالی خود عمل کرده و تأمین مالی صورت بگیرد و در دو سال آینده این دستگاه به بهره‌برداری برسد، شهرداری وظایف خود را انجام می‌دهد، امیدواریم با همکاری و همیاری سایر دستگاه‌های مربوط، به‌زودی به نتایج مطلوبی برسیم

 

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.