×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر _ شنیده ها حاکی از آنست که از بین چندین گزینه جهت تصدی شهرداری رشت سرانجام نام ولی الله عظمتی در آمد ، هرچند وی طی یک مصاحبه اعلام داشت”بنده این موضوع را تکذیب میکنم و تاکنون هیچ جلسه ای و یا رایزنی از سوی اعضای شورا مبنی بر گزینه شدنم برای کرسی شهرداری رشت نشده است” اما وی به این موضوع اشاره نکرد که تاکنون خودش با اعضای شورا رایزنی نکرده است!!!
در هر صورت بر اساس شنیده ها او اکنون بعنوان یکی از گزینه های قطعی شهرداری مطرح شده و بررسی سوابق او و همچنین چرایی انتخاب وی خالی از لطف نیست.

از سوابق شاخص او میتوان به معاون هماهنگ کننده سپاه منطقه ی گیلان ، فرماندهی سپاه رشت و فرماندار شهرستان رشت در دوران محمود احمدی نژاد اشاره نمود وی متولد فروردین ماه ۱۳۴۰ در شهرستان تالش نشین ماسال است و تحصیلات او کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی میباشد.

شهردار غیر رشتی حاصل دو ماه تلاش اعضای شورای شهر رشتی

اینکه برخی اعضای شورای اسلامی شهر رشت از بین گزینه های مطرح شده چطور به ولی الله عظمتی بعنوان شهردار رسیده اند خود جای پرسش است اما قطعا نکاتی را که مردم پای صندوقهای رای مطالبه کرده بودند را به فراموشی سپردند.

مردم رشت در پای صندوقهای رای در اردیبهشت ۹۶ سلیقه و علاقه خود را به وضوح روشن نمودند که چه گزینه ای را با چه مشخصاتی جهت مدیریت شهر رشت میپسندند ، یکی از مهمترین مطالبات مردم رشت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی ، رشتی بودن منتخبین بود،موردی که شاید در دوره های قبلی رعایت نمیشد.

حالا اعضای رشتی شورای شهر رشت بدنبال گزینه غیر رشتی بعنوان شهردار هستند باید منتظر ماند و دید که حاصل اعتماد مردم رشت به نماینده های خود در شورا چه خواهد بود؟

چندی پیش نیز گزینه غیر بومی مطرح شده بود که با واکنش شدید مردم مواجه شد و به ناچار از لیست خارج شد.

خبرراست

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.