×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024

به وقت خبر _یادداشت:پویا طوفانی _ کمتر از دو ماه از حضور احمدی بر کرسی شهرداری رشت می گذرد و شاید همین مدت کوتاه،خود گواهی بر عملکرد وی در شهر رشت باشد.

احمدی علاوه بر نشست های در سطح استان جهت پیشبرد اهداف شهر،هر دوشنبه برای پیگیری موضوعات مرتبط با توسعه رشت به تهران بزرگ می رود تا از ظرفیت های کشوری هم در این راه بهره مند شود.

بدون شک رشت برای توسعه هر چه بیشتر نیاز به ظرفیت ها و بودجه هایی در سطح کلان دارد که شهردار رشت از این موضوع به خوبی آگاه بوده و بواسطه این مهم،دوشنبه های تهرانی را هر هفته در لیست برنامه های خود دارد،پیگیری مسائل شهری و دیدار با مسئولان کشوری،می تواند راه حل خوبی باشد که احمدی در تلاش است از این گفتگو برای رشت آورده هایی مثبت داشته باشد‌،اقدامی موثر که مدتهاست رشت در انتظار آن است.

شهردار رشت در اولین هفته از حضور خود در تهران با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور در راستای جذب اعتبار برای رفع مشکلات زیست محیطی و پسماند شهر رشت دیدار کرد،گفتگویی که قطعا در ادامه خروجی مناسبی خواهد داشت.

دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص افزایش سرانه فضای فرهنگی شهر برنامه بعدی احمدی بود که این موضوع نشان از شناخت کافی وی از فضای فرهنگی شهر رشت دارد.

همچنین گفتگو با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در رابطه با افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر، دیدار با مدیرکل سرمایه گذاری وزارت امور خارجه به منظور جذب سرمایه گذار برای پروژه ها،و گفتگو با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور را می توان از جمله نشست هایی عنوان کرد که تاکنون در لیست شهردار رشت بوده و قطعا ادامه دار خواهد بود.

خوشبختانه تجربیات شهردار،این آگاهی را به او داده که دوشنبه های تهران را در اولویت خود قرار دهد تا در نهایت بتواند از داخل این نشست ها خروجی مدنظر خود را بیرون آورد،شهردار رشت می داند که کلید بسیاری از مشکلات مهم شهر باران های نقره ای در دل این دوشنبه ها نهفته است.
از طرفی شناخت دقیق احمدی از جغرافیا،فرهنگ و تمدن رشت می تواند نقطه قوتی باشد که اکنون در دست دارد و همین خصوصیات کافیست تا ثابت شود که رشت با شهردار بومی و توانا می تواند در مسیر توسعه قرار گیرد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.