×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر _ به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، نشست سید محمد احمدی شهردار رشت با سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت برگزار شد.

شهردار رشت در این جلسه با اشاره به اینکه سپاه یک نهاد مقدس است اظهار داشت: سپاه پاسداران مسئولیت پاسداری از انقلاب اسلامی را برعهده دارد که عمق رسالت سپاه را نشان می دهد.

وی به ضرورت اقدامات فرهنگی موثر و کیفی تاکید کرد و افزود: بودجه های فرهنگی نباید در سایر حوزه ها مصرف شود و همچنین هزینه در راه فرهنگ هزینه نیست و بلکه سرمایه گذاری است.

احمدی با محکومیت اقدام توهین به بانوی آمر به معروف در یکی از پارک های رشت بیان داشت: این واقعه نشان می دهد باید در کارهای فرهنگی بیشتر متمرکز شویم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه شهرداری به تنهایی نمی تواند همه مشکلات خدماتی، فرهنگی و اجتماعی را حل کند عنوان داشت: بسیاری حل همه مشکلات و مسائل را تنها از سوی شهرداری می بینند و شهرداری به مساعدت سایر نهادها و مردم نیازمند است.

وی ساماندهی تمثال شهدا را دغدغه خود عنوان کرد و تاکید کرد: شهدا متعلق به همه هستند و به هیچ عنوان نباید پروژه های مربوط به شهدا متوقف بماند.

شهردار رشت همچنین یکی از برنامه های خود را ورود به محلات آسیب پذیر و کمتر توسعه یافته عنوان کرد.

سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در این جلسه با تبریک انتخاب احمدی به عنوان شهردار رشت ، خواستار تشکیل کارگروهی برای ساماندهی تمثال شهدا شد.

وی تکمیل یادمان شهدای گمنام پارک ملت و مسکن مهر را مطالبه خانواده های معظم شهدا و مردم رشت عنوان کرد و خواستار تسریع در روند تکمیل احداث یادمان شهدای گمنام شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت از آمادگی سپاه ناحیه رشت برای مساعدت با شهرداری رشت برای ساماندهی مباحث مدیریت شهری خبر داد.

سرهنگ قاسمی از شناسایی محلات آسیب پذیر رشت خبر داد و افزود: برای هر محله آسیب پذیر یک مدیر محله در نظر گرفتیم تا مشکلات این محلات را شناسایی کند.

در پایان نیز هدیه ای منقش به تصویر مبارک سردار سلیمانی توسط فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به شهردار رشت اهدا گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.