×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024

مصاحبه روز گذشته سید امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت حاوی نکات بسیار زیادی بود که شاید می بایست برای هر یک از این نکات به طور جداگانه تحلیل هایی نه چندان کوتاه نوشت.

یکی از مهمترین مواردی که امیرحسین علوی در این گفتگو بیان کرده است، عدم در اختیار داشتن وزن مناسب توسط کاندیداهای شهرداری بوده است. اظهار نظری که نه تنها تمامی ۶ کاندیدای شهرداری رشت را زیر سوال برده است، بلکه علوی را مقابل همکاران شورایی خود که این گزینه ها را انتخاب و معرفی کرده اند گذاشته است.

نکته جالب در خصوص وزن گزینه های مطرح شده آن است که برای نخستین بار حجم بالایی از کاندیداهای شهرداری رشت توسط خود اعضای شورا تعرفه شده اند و البته در جلسه انتخاب گزینه های نهایی این کاندیداها آنقدر خوش وزن بودند که رئیس شورا در همان جلسه بجای نوشتن نام ۵ گزینه، نام ۶ نفر را درون کاغذ نوشت و دلش نیامد کسی را حذف کند و از دیگران نیز خواست ۶ نفر را بجای ۵ نفر معرفی کنند!

حال اما شنیده ها حکایت از آن دارد که طرح چنین اظهاراتی بی دلیل نبوده و ماجرا به عنوان شدن نام یک گزینه جدید برای شهرداری رشت باز می گردد! حال اینکه این گزینه چه وزنی دارد که سایرین ندارند را باید در رژیم غذایی این گزینه پنهان جستجو کرد. با این حساب به نظر می رسد به زودی باید شاهد بیرون آمدن نام شصت و نهمین شهردار تاریخ شهر رشت از درون لُپ لُپ باشیم!

در پایان باید به یک اشتباه فاحش این روزها اشاره کرد که شهردار بعدی رشت را شصت و ششمین شهردار رشت عنوان می کنند. این در حالی است که سه سرپرست شهرداری رشت از قلم افتاده اند و از آنان به عنوان کسانی که بر مسند شهرداری رشت تکیه زده اند همانند گذشته یاد نمی شود.

 

سپیدخبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.