×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر _ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت نود و ششمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی، عصر روز جهارشنبه ۱۸ مرداد ماه با پرداختن به ده دستور جلسه ی کار خود را آغاز کرد.

در آغاز جلسه سید شمس شفیعی رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت، ضمن معرفی اعضای کمیسیون در سال سوم فعالیت، گفت: در سال سوم شورا جناب آقای مجید عزیزی بعنوان نایب رییس و آقای تاج شهرستانی بعنوان منشی و آقایان رمضانی و سماکچی بعنوان اعضای کمیسیون بودجه شورا در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تمام تلاش خود را به کار خواهند بست و امیدوارم بتوانیم در کنار سایر همکاران با توجه به اتفاقات مهمی که در ماههای آتی برای شهر رشت در حوزه های عمرانی و زیر بنایی رقم خواهد خورد منشا خیرات و ثمرات برای رشت و رشتوندان عزیز باشیم.

 

 

 

وی در ادامه صحبتهایش ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: لازم میدانم با توجه به رویداد بزرگ و مهم مربوط به تجلیل از خبرنگاران که بسیار با شکوه برگزار گردید از آقایان دکتر شعبانی و فروتن تشکر ویژه کنم.

دکتر شفیعی در ادامه افزود: از همه خبرنگاران تشکر می کنم که از مدیریت شهری حمایت کردند و از شهردار نیز می خواهیم با توجه به تصویب هشت پروژه بزرگ طرح میثاق و چهار پروژه بزرگ دیگر و در مجموع دوازده پروژه در حال اجرا در سال جدید، از حمایت اصحاب رسانه که بستر ساز فرهنگی این کارها می باشند ، بهره مند شود، چرا که خبرنگاران می توانند با نوشتن مقالات و جلب حمایت و مشارکت مردمی و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسولین در روند اجرایی پروژها نقش بسزایی داشته باشند.

رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و حقوقی شورا با بیان اینکه به نیمه سال نزدیک می شویم، افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته در خصوص موضوع نحوه هزینه کرد و نسبت درامد به هزینه، متاسفانه می توان بیان کرد که هزینه جاری نسبت به عمرانی پیشی گرفته، که این امر باعث نگرانی است. امیدوارم شهرداری در این زمینه توجه بیشتری داسته باشد.

هم چنین در این جلسه افزایش رفاهی کارشناسان شهرداری مورد موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت .

 

در ادامه جلسه اعضای کمیسیون در خصوص لوایح ارائه شده به کمیسیون به بحث و بررسی پرداختند و در نهایت لوایح جهت تصمیم نهایی به صحن شورا ارسال گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.