×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024

به وقت خبر _ بعد از مدت ها پیگیری و اعتراض، بالاخره با توافق صورت گرفته بین فدراسیون کشتی و معاون مالی وزارت ورزش، پاداش سال ۹۷ مدال آوران کشتی به حساب این فدراسیون شد. با اینکه به نظر می‌رسید این اتفاق برای کشتی‌گیران خوشحال کننده باشد، با یک خبر عجیب، ملی‌پوشان مدال‌آور شوکه شدند.

اینطور که گفته شده هر سکه بهار آزادی برای کشتی‌گیران دو میلیون تومان محاسبه شده که از این پاداش نیز مالیات کسر خواهد شد.

این در حالی است که پاداش مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که قبلا به حساب کشتی‌گیران واریز شده بود، هر سکه سه میلیون تومان محاسبه شده بود و این رقم هم صدای همه مدال‌آوران کشتی را درآورده است.

این مبلغ دو میلیونی در حالی برای سکه بهار آزادی در نظر گرفته شده که در حال حاضر سکه بیش از ۱۳ میلیون در بازار خرید و فروش می‌شود.

علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی سال ۲۰۱۹ جهان که سهمیه المپیک توکیو را نیز به دست آورده، اعلام کرده کشتی‌گیران قصد ندارند در اعتراض به مبلغی که تعیین شده، این هدایا را تحویل بگیرند.

خیلی از کشتی‌گیران هم در فضای مجازی به این موضوع اعتراض کردند؛ از جمله حسن یزدانی که متنی اعتراض‌آمیز را روی اینستاگرام خود منتشر کرده است.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.