×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تاکید کرد: نمایش خیابانی دائمی پیاده راه هسته ی مرکزی شهر رشت در ایام سوگواری محرم و صفر رویکرد مذهبی، آیینی و تعزیه خواهد داشت.
وی گفت: نمایش خیابانی “نوستراداموس” به کارگردانی فهیمه مومنی تا ١۶ شهریور اجرا خواهد شد و پس از آن در ایام محرم برنامه های نمایش خیابانی دائمی رشت با رویکرد مذهبی و آیینی برگزار می شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: علاوه بر این نمایشهای تعزیه به وسیله ی تعزیه خوانان شناخته شده در دهه ی اول محرم از برنامه های مذهبی این سازمان خواهد بود.
حسنی افزود: تلاش می کنیم تماشاخانه ی روباز سازمان را نیز در ایام‌محرم به تکیه هنرمندان تبدیل کنیم و برنامه های مذهبی اجرا نماییم.
وی تاکید کرد: همچنین برای فضاسازی ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) این سازمان با اجرای نمایشهای مذهبی و آیینی به پیشواز محرم می رود و برنامه های نمایش خیابانی دائمی رشت نیز با رویکرد نمایشهای متناسب با این ایام دنبال می شود.
علیرضا حسنی همچنین از همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز برای اجرای نمایشهای خیابانی دائمی رشت .فرمانداری ودستگاهای نظارتی و انتظامی قدردانی نموده و تصریح کرد: ایام محرم فرصتی است تا هنرمندان متعهد شهرمان ارادت قلبی خود به حضرت سیدالشهدا و یاران باوفای آن حضرت را برای همشهریان خود به نمایش بگذارند.
گفتنی اینکه برنامه های نمایش خیابانی دائمی رشت از روز ۲۷ تیر ماه امسال به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با همکاری گروه های نمایشی مجوزدار این شهر آغاز شد و پیش از این علیرضا حسنی به هنرمندان مجری این برنامه اعلام کرده بود که برای تداوم کار در ماه های محرم و صفر نمایشها رویکرد مذهبی و آیینی می یابند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.