×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به گزارش به وقت خبر؛در بین اعضای ادوار شورای شهر کمتر کسی را میتوان یافت که دارای دو تخصص مرتبط و کلیدی عمران و ترافیک باشد و “رضا رسولی” یقینا در این بین جزو استثناهای موجود محسوب می گردد.

نخبه علمی و متعصب بر روی فرهنگ و تاریخ شهر خود که حضور در دو دوره شورای شهر از وی نماینده ای مجرب در پارلمان محلی ساخته است که در کنار تخصص های خود به خوبی با درک جایگاه و شرایط روز تصمیماتی مبتنی بر هوش سرشار و تجربه گران اتخاذ می کند.

دکتر رسولی نِمود این عقل محوری و تجربه را در کارزار انتخاب شصت و ششمین شهردار رشت با کنش های منطقی خود به خوبی بر همگان به رخ کشید.صداقت وی در مورد آبستراکسیون و عدم رد این موضوع همچون برخی ها و پرهیز از تحمیل گزینه خود به سایر اعضا و اجتناب از ایجاد و حضور در حواشی بی مقدار و کم ارزش که دستاوردی جز بی اعتمادی شهروندان به مجموعه مدیریت شهری نخواهد داشت نشانگر شعور بالای سیاسی وی میباشد.

وی توانست با این رویکرد تعرفه درستی از گزینه خود داشته باشد و فارغ از هر نتیجه ای میتوان رسولی را به خاطر عملکرد شورایی وی را تحسین کرد.

حتی اگر مسعود موسوی گزینه مد نظر رسولی به واسطه وجود سایه شهردار معزول نتواند آرا کافی را جهت تصدی شهرداری کسب نماید به رسولی بابت همراه نمودن بیشتر اعضای طیف اقلیت به سوی گزینه خود میبایست نمره قبولی داد

با کسب هر نتیجه ای در پروسه انتخاب شهردار میتوان به این عضو شورای شهر در انتها دو لقب داد

برنده حرفه ای یا بازنده قابل احترام

خبرراست

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.