×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024

به گزارش به وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، علوی با اشاره به رویداد راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق این واقعه را حماسه بی بدیل در تاریخ معاصر دانست و اظهار داشت: با توجه به حضور میلیونی هموطنان و همشهریان محترم، مجموعه شهرداری رشت همچون سالهای اخیر با اعزام نیروهای داوطلب خود به ارائه خدمات گسترده در این رویداد بزرگ می پردازد.

رییس شورا با ذکر این مطلب که ستاد اربعین شهرداری رشت با هماهنگی ستاد اربعین کشور، هماهنگی با شهرداری کربلا و بررسی خدمات مورد نیاز به صورت هدفمند و با برنامه ریزی به تقسیم خدمت بین پرسنل خود پرداخته و در این ایام به وظایف تعریف شده خود به نحو احسن میپردازد.

وی راه اندازی ۷ چادر برای اسکان برای اسکان زائرین، راه اندازی ۸ عدد حمام برای استحمام زائرین، راه اندازی نانوایی و پخت روزانه ۱۰۰۰ عدد نان جهت صبحانه برای زائرین، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی چای بصورت شبانه روز، راه اندازی غرفه کفاشی و خدمات دادن به زائرین، اجرای رادیو کربلا توسط هنرمندان گیلانی، اجرای تعذیه خوانی توسط هنرمندان گیلان، رفت و روب خیابان های شهر کربلا توسط ۷۰ کار گر پاکبان در دو شیفت ۸ ساعته از ۷ صبح الی ۱۳ وشیفت بعد از ظهر از ۱۴ الی ۲۰ که در محدوده شهرداری منطقه ۴ کربلا می باشد. جمع آوری زباله توسط ۳ دستگاه خودروی حمل زباله در خیابان های مخیم و روضه تین که در محدوده شهرداری منطقه ۱ کربلا می باشد. راه اندازی غرفه خدمات درمانی توسط پزشک واحد آتش نشانی، مستقر شدن یک دستگاه خودروی آتش نشانی در ورودی شهر کربلا (الحولی) با هماهنگی اکیپ عملیات آتش نشانی کربلا را بخشی از خدمات مجموعه شهرداری رشت در ایام محرم دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.