×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر _ طی بازدیدی که در روز یکشنبه ۹۸/۷/۱۴ و با حضور دکتر نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی استان گیلان، کارشناسان اداره، مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره موسسه خیریه حامیان اتیسم استان گیلان صورت گرفت از قسمتهای مختلف پروژه در حال ساخت بازدید بعمل آمد.

در آغاز میرشهیدی مدیر عامل موسسه، ضمن خوش آمدگویی به میهمانان اذعان داشت: از آنجایی که موسسه خیریه حامیان اتیسم با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۲۰۰ خانواده دارای فرزند اتیسم و ارائه خدمات در حوزه های مختلف ورزشی و آموزشی بیشترین سهم را در خدمات رسانی به خانواده های عزیز در بین موسسات، انجمن ها و تشکل های همکار در استان گیلان عهده دار است، تکمیل پروژه در دست اقدام را گامی موثر در تجمیع خدمات رسانی به خانواده های دارای فرزند اتیسم دانست.

وی در ادامه گفت:
پس از پایش های بعمل آمده، برنامه های موسسه خیریه حامیان اتیسم، در سه فاز کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برنامه ریزی شده است که ساخت پروژه مهم “خانه اتیسم ” در فاز کوتاه مدت جانمایی شده است و با استعانت از حضرت حق در ماههای آتی و طی نشستی که با خانواده های محترم خواهیم داشت در خصوص دیگر اهداف پیش رو گپ و گفتی خواهیم داشت.

مدیر عامل موسسه خیریه حامیان اتیسم اظهار داشت : کمبود نقدینگی مانعی اساسی در جهت ادامه و اتمام کار پروژه می باشد که امیدواریم طی سلسله نشستهایی که در گذشته با مدیر کل محترم بعمل آمده و نیز بازدید میدانی که ایشان و هیات همراه از محل اجرای بزرگترین پروژه اتیسم استان گیلان داشته اند روند اجرای پروژه شتاب گیرد.

سپس مهندس مسیح زاده مدیر اجرایی پروژه توضیحاتی را در خصوص پیشرفت کار و چگونگی ادامه روند ساخت به مسئولان بازدید کننده ارائه دادند.

در ادامه بازدید قیصر نژاد رئیس هیات مدیره موسسه خیریه حامیان اتیسم ضمن تشکر از حمایتهای اداره بهزیستی با تاکید بر تداوم این حمایتها بیان داشت:
انشاء الله با عنایات اداره کل بهزیستی و در راس آن جناب آقای دکتر نحوی نژاد به موسسه خیریه حامیان اتیسم بزودی کار اتمام پروژه خانه اتیسم را با همراهی خانواده های عزیز جشن خواهیم گرفت.

برادران، دیگر عضو هیات مدیره موسسه خیریه حامیان اتیسم استان گیلان اظهار داشت: خانواده های اتیسم لایق دریافت بهترین خدمات هستند و اینجانب و تمامی همکارانم ضمن قبول کمبودها و کاستیهای موجود
در موسسه، غایت تلاشمان را برای ارتقاء سطح خدمات دهی به خانواده های عزیز بکار خواهیم بست.

در پایان این بازدید، جناب آقای دکتر نحوی نژاد بیان داشت: اداره کل بهزیستی مانند همیشه حامی و پشتیبان موسسات خیریه مردم نهادی است که در خدمتگزاری به افراد دچار معلولیت دارای رویکردی هدفمند می باشند.

وی در ادامه افزود: موسسه خیریه حامیان اتیسم طی سالهای فعالیت عملکرد مطلوبی داشته اند و برنامه های در دست اقدام موسسه و اهداف آتی آنرا مطلوب ارزیابی می کنم.

ایشان تاکید کردند: مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره می باید از تمامی ظرفیتهای تصمیم گیر و تصمیم ساز، بالاخص خیرین نیک اندیش جهت تامین منابع مالی بعنوان قوه محرکه کلیه امور بویژه پروژه در حال انجام نهایت بهره مندی را داشته باشند. و ما نیز قطعا در ایجاد ساز و کارهای لازم برای انجام این هم افزایی در کنار موسسه خواهیم بود.

و در پایان این بازدید دکتر نحوی نژاد اظهار داشتند: با توجه به چهارچوبهای قانونی موجود در خصوص تامین و استرداد بخشی از کمک هزینه ی تکمیل پروژه “خانه اتیسم ” دستورات لازم را به حوزه های مرتبط ابلاغ می نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.