×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر _ احمد رمضانپور نرگسی در خصوص بودجه ۹۸ اظهار داشت: روال این است که با توجه به درآمد ها، هزینه ها تعریف شود. با توجه به دستورالعمل بودجه، اگر میانگین بودجه محقق شده ۵ سال گذشته را در نظر بگیریم به حدود ۵۱۰ میلیارد تومان می رسیم که با احتساب ۲۰ درصد افزایش، به عددی در حدود ۶۱۰ میلیارد تومان می رسیم. این رقم با رقم ۶۸۵ میلیارد تومان پیشنهاد شده برای بودجه سال آینده، ۷۵ میلیارد تومان اختلاف دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا، همچنین با اشاره به ۳ کد درآمدی وام، فروش املاک و سرمایه گذاری، عنوان کرد: سال قبل این ۳ کد ۳۷۹ میلیارد تومان پیش بینی شده بود و بخش عمده ای از آن محقق نشد. امسال این رقم به ۱۵۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است اما با توجه به اینکه در سال گذشته تنها ۳۷٫۵ میلیارد تومان از این ۳ کد محقق شده است همین پیش بینی ۱۵۰ میلیارد تومانی هم نگران کننده است. اگر برمبنای وصولی و درصد افزایش بررسی کنیم رقم پیشنهادی ۱۵۰ میلیارد تومانی این ۳ کد در سال آینده بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اختلاف دارد.

رمضانپور نرگسی بابیان اینکه یکی از توجیهات مدیران شهرداری برای عدم تحقق بخش قابل توجهی از بودجه سال ۹۷، نداشتن مدیریت ثابت در راس شهرداری رشت بوده است افزود: قطعا هیچ سرپرستی نمی تواند انگیزه شهردار یک شهر را داشته باشد و ثبات مدیریت در تحقق بودجه حائز اهمیت است اما باز هم تفاوت بودجه پیش بینی شده و بودجه محقق سال ۹۷ بسیار زیاد است.

منتخب اول مردم رشت در شورا با تاکید بر ضرورت واقعی بستن بودجه شهرداری، خاطر نشان کرد: اگر بودجه شهرداری رشت در سال های گذشته واقعی بسته می شد امروز با این بدهکاری ها مواجه نبودیم. تردید نکنید با ادامه این منطق سال آینده نیز ۱۰۰ میلیارد تومان به بدهی های شهرداری رشت اضافه خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.