×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر _در پی مطرح شدن شایعاتی مبنی بر احتمال آبستراکسیون و یا غیبت تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت در جلسه عصر فردا، تحریریه حرف تازه اقدام به تهیه گزارشی از اعضای شورا کرد تا به صورت شفاف پاسخ اعضا در این خصوص به اطلاع عموم مردم رسانده شود. بر اساس این گزارش تا این لحظه ۸ عضو شورا برای حضور در جلسه اعلام آمادگی کرده اند.

قرار است در جلسه ۵۷ شورا عصر دوشنبه، گزینه های شهرداری بررسی و برای معرفی ۵ گزینه نهایی شهرداری رشت رای گیری شود.

 

سید امیرحسین علوی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص برگزاری جلسه فردا در پاسخی کوتاه اظهار داشت: به شرط حیات با اداره جلسه فردا در خدمت خواهم بود.

 

احمد رمضانپور نرگسی، نماینده اسبق رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو فعلی شورا در پاسخ به سوال حرف تازه، با بیان اینکه جلسه فردا جلسه تعیین سرنوشت مردم رشت است اظهار داشت: قطعا هر کاری داشته باشم زمین می گذارم و در این جلسه شرکت خواهم کرد. وظیفه داریم در بین گزینه های موجود بهترین گزینه را در اسرع وقت انتخاب کنیم.

 

محمدحسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیز با اشاره به اینکه دعوتنامه جلسه فردا به دستم رسیده است گفت: در جلسه فردا حضور خواهم داشت.

 

اسماعیل حاجی پور با اعلام اینکه در این جلسه حتما حضور خواهم داشت گفت: به جز در مواردی که آن هم برای پیگیری امور شهررشت و استان گیلان است و مجبور به غیبت می شوم در سایر جلسات حضور دارم. هفته گذشته نیز به دلیل دیدار با دکتر نوبخت به همراه جمعی از مدیران استانی، به منظور پیگیری مسائل مهمی چون بودجه زباله سوز سراوان، تراموا و رودخانه ها در جلسه حضور نداشتم. علاوه بر آن جلسه عمومی، در جلسه ای خصوصی با دکتر نوبخت وضعیت داماش که یکی از محبوب ترین تیم های گیلان است را نیز پیگیری کردم. مساله انتخاب شهردار در مرحله حساسی قرار دارد و حتما فردا در جلسه حضور خواهم داشت.

 

فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت نیز با اعلام اینکه پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت طبق روال برگزار خواهد شد بیان داشت: بنده نیز در این جلسه شرکت خواهم کرد.

 

حامد عبدالهی رئیس شورای استان گیلان، در پاسخ به این سوال اعلام کرد: من هم همچون سایر اعضای شورا در این جلسه شرکت خواهم کرد و معتقدم تا همین لحظه نیز برای انتخاب شهردار رشت دیر شده است؛ چرا که شهر در حالت بلاتکلیفی قرار دارد و مردم منتظر تصمیم نهایی اعضای شورا و انتخاب شهردار هستند.

 

حجت جذب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورا با اشاره به اینکه سوال بسیار خوبی در آستانه برگزاری این جلسه مطرح شده است تصریح کرد: مگر می شود در جلسه ای با این سطح از اهمیت حضور نداشت؟ این جلسه تعیین سرنوشت مردم است در جلسه شرکت خواهم کرد.

 

محمدحسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت با بیان اینکه همه اعضای شورا باید در چنین جلسه مهمی حضور و مشارکت داشته باشند گفت: غیبت عمدی در چنین زمانی به صلاح شهر رشت نیست و باید با همراهی همه اعضا هرچه سریعتر شهرداری شایسته برای رشت انتخاب کنیم.

 

با وجود پیگیری هایی که از ظهر امروز صورت گرفته هنوز موفق به برقراری تماس با بهراد ذاکری، رضا رسولی و فرهام زاهد نشده ایم و از طریق پیامک نیز پیامی تا این لحظه جهت انتشار نظر این سه عضو شورا دریافت نکرده ایم. به محض دریافت نظر این سه عضو شورا این خبر به روز رسانی خواهد شد.

بدین ترتیب تا این لحظه ۸ عضو شورا برای حضور در این جلسه اعلام آمادگی کرده اند.

 

حرف تازه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.