×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر _ اختصاصی/ شاید بعد از شنیدن کلمه آرامستان تنها چیزی که ذهن انسان می رسد مرگ و میر باشد،اما خوب است بدانیم که در این سازمان عریض و طویل چه زحماتی توسط مدیر و پرسنل زحمت کش آن در حال انجام است.
اگرچه در تمامی ادارات و سازمان ها کمی‌و کاستی هایی وجود دارد اما حضور دکتر ابراهیم خوش فطرت سبب شد که موتور سازمان آرامستان رشت مجددا روشن شده و خدمت رسانی به مردم شریف رشت در اولویت قرار گیرد.
خوش فطرت در سخت ترین زمان ممکن سکان سازمان مذکور را بدست گرفت،و روند رو به جلویی از خود نشان داد.

آماده سازی قطعه بهشت را شاید بتوان یکی از کارهای خوب این سازمان در دوران حضور خوش فطرت عنوان کرد،این قطعه،ویژه بیماران کرونایی بوده و اقداماتی از جمله آبرسانی و نصب پروژکتور در این قطعه به سرعت در دست اقدام می باشد.

نام گذاری خیابان های وادی به نام شهدای گرانقدر مدافع حرم،همسطح سازی ها،ساخت قبور و دیدارهای پی در پی با مدیران مرتبط با دستگاه ها جهت بهبود وضعیت آرامستان را می توان از دیگر اقدامات اجرایی این سازمان نامید،کارهایی که قطعا خروجی های مناسبی برای سازمان خواهد داشت.

خوش فطرت در زمان حضور خود تلاش های زیادی جهت درآمد پایدار سازمان انجام داد، یکی از اولویت های مهم وی خودکفایی سازمان بوده که باید گفت تاکنون در این راه بخوبی عمل کرده است،آماده سازی تعداد ۱۲ مغازه را می توان یکی از چندین اقدامات موثر در این زمینه عنوان کرد.

یکی از بزرگترین اهداف این مدیر،پروژه احداث آرامستان هوشمند بوده که با سرعت در حال پیگیری است،زدن بودجه سازمان تا چند ماه قبل از سال جدید را باید یکی دیگر از کارهای خوب خوش فطرت دانست.

ابراهیم خوش فطرت را می توان از آن دسته از مدیرانی نامید که توانمند بوده و در هر جایگاهی شرافت و خدمت رسانی را لحاظ می‌کنند.

سازمان آرامستان رشت فصل جدیدی را آغاز کرده که‌اکنون سکان داری آن به دست خوش فطرت است،مدیری که کارهای زیادی انجام داده و قطعا این اقدامات ادامه دار خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.