×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024

اختصاصی/ به گزارش به وقت خبر :۱۱ عضو ،۱۱ منتخب، ۱۱ نفری که یک شهر ،چشم و امیدشان به آنها بسته شده تا شاید این بار یک قهرمان دلسوز برای شهرشان انتخاب شود،شهرداری که به دور از سیاست ها،لابی گری ها و منفعت طلبی ها ،سکان شهرداری رشت را در دست بگیرد و این کشتی به گِل نشسته را بار دیگر نجات دهد.
بدون شک در این انتخاب ،عده ای دلسوزند و عده ای نگران،عده ای عاشق و عده ای دلواپس،اما تا زمانی که پای منفعت در میان است دلواپسان تمام قدرت خودشان را برای برد در میدان بازی به کار میگیرند،حتی اگر‌ این برد به قیمت غصه های مردم شهرشان تمام شود.
یارکشی های این افراد،معادله ها را برهم میزند و کسانی که نباید باشند پشت میز خواهند نشست و بدون هیچ تعصبی جایگاه خود را به حراج می‌گذارند.آنجاست که همه ابراز تاسف و نگرانی می کنند و تریبون ها را در دست میگیرند،غافل از اینکه این شهر ماست که همچنان در کوهی از غم و بدون هیچ قهرمانی باز هم چشم به راه شهردار دیگری خواهد بود.
کسی که دلسوز شهر و مردم آن نباشد،چه بومی‌ و چه غیر بومی،هیچ قدمی‌ در راه توسعه و پیشرفت برنمی دارد،سیاست، منفعت طلبی و لابی های پشت پرده گزینه هایی هستند که براحتی جامعه ما را تحت تاثیر قرار می دهند و ریشه کن کردن آنها کار آسانی نیست،سه عنصر کلیدی که مدتهاست در شهر ما پرسه می زنند و بذر ناامیدی را در جای جای این دیار می افشانند.
بگذارید این شهر، کمی هم طعم پیروزی را بچشد چرا که دیگر فرصتی برای خطا نیست.لطفا آرامش را به رشت بازگردانید.
به امید شبی که داروغه با صدای بلند بگوید:شهر در امن و امان است،آسوده بخوابید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.