×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

حامد عبداللهی  با اشاره به فرآیند انتخاب شهردار رشت  اظهار کرد: شهردار آینده رشت باید فردی باشد که در تصمیمات خود برای حفظ و تقویت منافع شهر شجاعانه عمل کرده و با اعضای شورا در راستای رفع مشکلات شهری تعامل داشته باشد.

حامد عبداللهی به شایعه کاندیداتوری خود برای تصدی جایگاه شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: هنوز تصمیم نهایی دراین‌باره نگرفته‌ام و تا آخر هفته جاری در این مورد به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ فردی رسماً اعلام کاندیداتوری برای تصدی جایگاه شهرداری رشت نکرده است افزود: اخیراً رئیس شورا طی نامه‌ای به اعضای شورا خواستار معرفی افراد پیشنهادی همکاران شورایی برای تصدی مدیریت شهری شده که تا این لحظه هیچ اسمی رسماً اعلام نشده است.

عبداللهی به اولویت‌های انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: به اعتقاد بنده فردی باید برای این مسئولیت انتخاب شود که نسبت به وضعیت اقتصادی مجموعه، نیروی انسانی و غیره شناخت کاملی داشته باشد و نسبت به مباحثی ازجمله ممیزی املاک، جذب سرمایه‌گذار، توسعه گردشگری بر اساس برند شهر خلاق خوراک و غیره قدرت برنامه‌ریزی داشته باشد.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه شهردار رشت باید بومی باشد بیان کرد: به گزینه غیربومی برای شهرداری رشت تحت هیچ شرایطی رأی نخواهم داد

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.