×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024

اختصاصی/ به گزارش به وقت خبر : این روزها حواشی انتخاب شهردار رشت و جو آبستراکسیون اخیر ،سوژه رسانه ها شده و بدون شک چنین مواردی به شهر رشت و آینده این شهر آسیب های جدی خواهد رساند.
با رفتن نصرتی شهردار اسبق رشت،اعتماد مردم نسبت به اعضای شورایی که برای آرامش شهرشان به آنها رای داده بودند،کمرنگ شد و اکنون همگی به این نتیجه رسیدیم که شهردار غیربومی، گزینه مناسبی برای شهری همچون رشت نیست و شهر باران های نقره ای نیاز به شهرداری از رگ و ریشه خود دارد تا دلسوزانه رشت را در مسیر توسعه قرار دهد.
با توجه به مسائل اخیر،حال جو سنگینی بر رشت حاکم شده که در این میان فقط اعضای محترم شورای شهر رشت می توانند چنین التهابی را به آرامش تبدیل کنند،همان اعضای شورایی که با ۱۱ رای به نصرتی ،همه جا از همفکری و همدلی شورای پنجم سخن گفتند و خود را به اصحاب رسانه و مردم رشت ثابت کردند،آنها باید بار دیگر این فضای سرد و سیاسی را به یک فضای امن و آرام هدایت کنند و دست از منافع شخصی و لابی های بیهوده بردارند.
یک انتخاب خارج از بحث سیاسی و جناحی،برای آینده شهر رشت،شهری که دیگر فرصتی برای آزمون و خطا ندارد و اکنون به شخصی آگاه و دلسوز برای رفع مشکلات و معضلات خود نیاز دارد،کسی که اگر با همدلی اکثریت اعضای شورا و بدور از هر گونه حاشیه ای انتخاب شود بی تردید می تواند قدم های مثبتی در راه توسعه رشت بردارد و رشت را به جایگاه واقعی خود بازگرداند.
قطعا با همراه شدن و یکدل شدن اعضای شورا،اصحاب رسانه هم در راه رسیدن به یک هدف درست،از هیچ گونه کمکی در این زمینه دریغ نخواهند کرد،چرا که هدف یک رسانه،اطلاع رسانی صحیح و بازخورد عمل مدیرانی است که سعی در عمران و آبادی استان و شهرشان دارند.
حاشیه ها را کنار بگذارید و رشت را به آن چیز که در شان مردم آن است بازگردانید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.