×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024

به گزارش به وقت خبر و به نقل از سپیدخبر:چندی پیش بود که پس از انتخاب گزینه های نهایی تصدی بر شهرداری رشت با اصرار نام فاطمه مقیمی برای اضافه شدن به جمع کاندیداهای شهرداری ثروتمندترین زن ایران به ماراتن انتخاب شهردار رشت وارد شد.

اگرچه مقیمی خیلی زود به اصل ماجرا و در واقع بازیچه بودن برای ایجاد ریزش در رای حامد عبدالهی پی برد و از ادامه مسیر کناره گیری کرد، اما انگار هنوز تنها ابزار در دست طیف اقلیت شورا مطرح کردن نام یک گزینه اصلاح طلب برای تحت فشار گذاشتن سه اصلاح طلب شورا و در نتیجه عوض کردن جریان فعلی است.

حال اما در اقدامی عجیب و غیر معمول با ۸ امضا و تحت فشار قراردادن سه عضو اصلاح طلب شورا، جمشید رسایی بجای مقیمی وارد بازی انتخاب شهردار شد تا اینبار او نقش یک بازی خراب کن را برعهده بگیرد و اعتبار چندین و چند ساله خود را زیر سوال ببرد.

هرچند که رسایی خود نیز می داند که نه تنها رای سه اصلاح طلب طیف اکثریت را بدست نمی آورد، بلکه از طیف اقلیت شورا نیز قطعاً ۳ اصولگرای شورا به او رای نخواهند داد.

رسایی که با حواشی بسیاری در دوران مدیریتی خود دست و پنجه نرم کرده است، قطعاً گزینه نهایی اصولگرایان نیست و آنها به او رای نخواهند داد پس عملاً او نیز همانند فاطمه مقیمی بازیچه ای برای شکستن آرای حامد عبدالهی بیش نیست و باید منتظر ماند و دید آیا رسایی حفظ آبرو برایش از قول و وعده هایی که هیچ اساس و بنیانی ندارد با اهمیت تر است یا خیر؟!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.