×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

دکتر قاسم جان بابایی – معاون درمان وزارت بهداشت به همراه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسولان شهری، طی بازدیدی از بیمارستان شهید بهشتی انزلی، ضمن بررسی نحوه خدمت رسانی در این مرکز، تسریع در راه اندازی بخش اورژانس و توسعه تخت های ویژه به خصوص راه اندازی بخش آی سی یو کودکان (NICU) را از الویت های درمانی در انزلی برشمرد و برای کمک به اجرای این مهم، قول مساعد داد.

بیمارستان شهید دکتر بهشتی در ۵ کیلومتری جاده انزلی – آستارا با مساحت کل ۵۰۰۰۰ مترمربع و با زیربناء کل ۱۶۵۰۰ متر مربع واقع شده است، تعداد تخت مصوب ۱۸۰ تخت و بخش های فعال بیمارستان شامل: بخش اورژانس، درمانگاه اورژانس عمومی، بخش داخلی، بخش اطفال، بخش جراحی مردان، بخش جراحی زنان، اطاق عمل ، CSR و … می باشد.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان  نیز در حاشیه این بازدید یادآور شد: در راستای ارتقا همه جانبه سلامت در گیلان و به منظور توسعه خدمات درمانی در شهرستان انزلی، با تخصیص یکصد میلیارد ریال اعتبار، بیمارستان شهید بهشتی انزلی به بیمارستان جامع تبدیل می شود. وی ادامه داد: بیمارستان جامع دارای بخش های مختلف تخصصی است  و راه اندازی آن از الویت های دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نقشه جامع درمان در استان می باشد./ص

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.