×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به گزارش به وقت خبر _ حسین پسندیده سرمربی تیم فوتبال دخانیات رشت : انتخاب ویلتموس را برای تیم ملی فوتبال بسیار هوشمندانه خواند ..
حسین پسندیده کارشناس فوتبال کشور مان درباره انتخاب مارک ویلتموس بعنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت:

انتخاب خوبی ازطریق فدراسیون فوتبال انجام شده است.
او در خصوص انتقاد بعضی از کارشناسان در مورد بازی دفاعی تیم ملی در زمان کی روش بیان کرد:
فوتبال دفاعی یک استراتژی است برای تیمی که با اسپانیا و پرتقال بازی می کند استراتژی دفاعی بکار گرفته شد اگر ویلتموس بتواند عواملی مثل درصد مالکیت توپ و سرعت بازی تیم ملی را در انتقال از دفاع به حمله افزایش دهد تغییر در استراتژی تیم ملی بوجود خواهد آمد.

در فوتبال بلژیک کم کردن پاس های بی ارزش، کم کردن پاس های تکراری، و آمادگی بدنی بازیکنان اهمیت بسزایی دارد.
در فوتبال بلژیک بیشتر جنگیدن، بیشتر صاحب توپ شدن و سریع تر پاس دادن برعکس فوتبال اسپانیا که شعارش بیشتر پاس بده را دارند را دنبال می کند.
بازیکنانی مثل لوکاکو، دی بروینه، آزار از تولیدات همین تفکر هستند.
اگر قرار است ویلتموس معماری جدیدی برای تیم ملی درست کند باید صبر کنیم و با حوصله برخورد کنیم.
ویلتموس مربی که ازشاخه ای به شاخه دیگر نپریده است مربی که اول در بلژیک بازی کرده و بعد به فوتبال آلمان رفته است می دانسته دنبال چه چیزی است سبک فوتبال بلژیک سبک سازنده ای است تعداد پاس ها در فوتبال بلژیک برای ورود به زمین حریف کمتر است وقتی در جام جهانی بلژیک را دیدیم سریع تر از دفاع به حمله می رفتند و توپ را به محوطه وزمین حریف می رساندند و این انتقال را بخوبی انجام می دادند.

مورد بعدی درخصوص سن این مربی هستش :
ویلتموس نه قرار است با تیم ملی فوتبال ایران به تجربه برسد و نه قرار است دوران بازنشستگی فوتبال خود را با تیم ملی ایران بگذراند بنابراین این مربی با روحیه مبارزه گری به مربیگری خود ادامه می دهد و از انگیزه بالایی برخوردار است.

ویلتموس در دوران بازیگری خود بسیار خوب فرار می کرده پر از حرکات انفجاری در بازی خود داشته است. جنگ می کرده و توپ ربایی خوبی انجام می داده بنابراین می تواند به شاگردان خودش از دوران بازی خود صحبت کند و به آنان بگوید در چنین حالتی که شما قرار دارید من چنین تصمیمی در زمین می گرفتم و به نتیجه می رسیدم و شما هم این کار را بکنید. در فوتبال ایران آقای مایلی کهن و امیر قلعه نوعی می توانند چنین کاری بکنند و برای بازیکنان خودشان حرف بزنند و فوتبال را به آنها آموزش بدهند. ویلتموس برای معماری و پوست اندازی در تیم ملی نیاز به زمان دارد تا تفکرات خودش را در تیم ملی فوتبال ایران اجرا کند البته کار سختی درپیش رو دارد به امید موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات آینده.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.