×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر _ محمدرسول محمدپور نوشت: معمولا در بحران ها اغلب افراد باتجربه و اصطلاحا ریش سفیدان راهگشای مشکلات بوده و توانایی غلبه بر شرایط ناپایدار را داشته و ثبات را به مجموعه بحران زده باز می گردانند اما این قانون نانوشته همواره استثناهایی نیز دارد.

پروسه زمان بر انتخاب شهردار رشت آبستن اتفاقاتی غریب در حوزه مدیریت شهری بود که تاثیر مستقیم آن را باید بر عملکرد مجموعه شهرداری و کیفیت ارائه خدمات مناطق و سازمان های تابع آن ارزیابی کرد لیکن در روزهایی که شورا کانون اختلاف و رویارویی بود، حتی میتوان مدعی شد شهرداری رشت در آرامش محض جزیره ثبات محسوب می گردید که اصلی ترین دلیل آن حضور با صلابت مدیر جوان محبوب در راس هرم شهرداری به عنوان سرپرست بود.

هنوز صدای شور و شوق رشتوندان از روی سکوهای عضدی و تشویق های یک صدای هافبک خوش استیل رشت در گوش ما نجوا می کند و زمان زیادی از افتخارات بهارمست در زمین فوتبال به عنوان یک بازیکن متعصب نگذشته است که امروز دلمان گرم این است که وی را در قامت کاپیتانِ مدیریت شهری میبینیم.

آری آقای کاپیتان در روزگاری که هر کس سنگ منافع خود را به سینه میزند برای چندمین بار با تعصب منحصر به خود و با درایت و تجربه خود همچون زمان حضور در مستطیل سبز، شهرداری را فارغ از هرگونه حاشیه و در آرامش کامل برای رفاه حال همشهریان خود مدیریت کرد و پس از دو دوره سرپرستی در روزهای سرد و سخت شهرداری در روزهای پیش رو سکان این کشتی از بحران گذشته را به ناخدای منتخب می سپارد.

یقینا این شهر در زمره مدیران خود همچون “علی بهارمست” به تعداد انگشتان دست نیز ذخیره ندارد.جوانی متعصب، مجرب و علاقمند به رشت و رشتوندانش که بارها برای این شهر از خود گذشته و با تمام وجود خود را در طبق اخلاص قرار داده است.

حفظ روحیه جوانانی مدبر همچون بهارمست مستلزم ایجاد انگیزه و برنامه ریزی برای ادامه مسیر این سرمایه ها میباشد که باید دید مسئولین جهت حفظ و تکریم از این قبیل نخبگانِ معدود چه راهکاری را مد نظر قرار میدهند. قطعا رشتوندان همواره به هافبک خوش اخلاق خود عشق می ورزند جایگاه پسر خوب شهر باران در قلب هر رشتی روز به روز عمیق تر خواهد شد چرا که او هیچ گاه رشت را معامله نکرد.

بهارمست پسر خوب شهر باران…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.