×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024

به وقت خبر_یادداشت:با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، وعده های دروغین، دوباره رنگ و بویی تازه به خود گرفته اند.

شعارهایی پوچ و توخالی که سالهاست گریبان گیر این شهر و مردم آن شده و گویی دست بردار هم نیستند.

افرادی که مدتهاست نام یک نماینده را یدک می کشند اما در عمل،تاکنون هیچ خروجی مثبتی برای این دیار نداشته اند،خود را دلسوز این مردم و شهر می دانند اما به جای خدمت به مردم،رانت و فساد را اولویت کارهای خود قرار داده و همچنان مدعی هستند که آمده اند تا رشت را بسازند.

این شهر مدتهاست که از پیشرفت و توسعه دور مانده،اگر ضعف مدیریت،عامل اصلی این نابسامانی ها نیست پس چه چیزی می تواند مسئول این عقب افتادگی هایی باشد که سالهاست رشت را احاطه کرده است‌؟

بی تردید یکی از بزرگترین ضعف استان گیلان تاکنون، جذب منابع ملی قابل قبول برای انجام پروژه های بزرگ بوده است که متاسفانه نمایندگان فعلی،تنها ادعای آن را داشته و در تحقق آن نقشی ایفا نکرده اند.

امروز باید به جای وعده های توخالی و قول های بی منطق،به فکر مردمی بود که سالهاست در کنار این نظام و ولایت فقیه ایستادگی کرده اند و حال انتظار دارند که خدمتگزارانشان گوشی شنوا برای دغدغه ها و مشکلاتشان داشته باشند.

متاسفانه قدرت سبب شد که مردم را فراموش کنند و ناکامی هایشان را با تخریب بپوشانند،قول های دروغین خودشان را تمدید کنند و شعارهایی دهند که هیچ گاه قادر به تحقق آنها نیستند.

مردم این شهر لایق بهترین ها هستند،پس بدون شک بعضی ها ،دیگر جایی در بین این مردم و شهر نخواهند داشت و امروز پایانی برای افرادی خواهد بود که هرگز دلسوزی واقعی برای این مردم نبوده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.