×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024


به وقت خبر _ رئیس انجمن او-اسپرت استان گیلان مهندس بابک صفری از برگزاری اولین دوره مسابقات او-اسپرت بانوان استان گیلان در ۱۰ آبان ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری،بابک صفری با اعلام این مطلب افزود: اولین دوره مسابقات او-اسپرت بانوان استان گیلان در ۲ کمیته (هنری)و(ذهنی،تمرکزی) در بخش های ایساتیس و تیس کوپان با شرکت بیش از ۱۰۰ ورزشکار از سراسر استان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان،جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

وی گفت : این مسابقات در پایان همین هفته روز جمعه مورخ ۱۰ آبان ماه ۹۸ ساعت ۹ صبح در سالن ورزشی شهدای دانش آموز واقع در زرجوب،امین الضرب،روبه رو دبیرستان دخترانه قلم چی برگزار میگردد.

به گفته رئیس انجمن او-اسپرت استان گیلان تماشای این مسابقات مختص بانوان و به صورت رایگان میباشد.

بابک صفری در ادامه اظهار داشت:هدف از برگزاری این مسابقات در گام اول ایجاد انگیزه بین ورزشکاران بانوان او-اسپرتی استان بوده و در گام بعدی انتخاب ورزشکاران برتر از این مسابقات برای تیم منتخب بانوان انجمن او-اسپرت استان گیلان جهت شرکت در مسابقات کشوری (انتخابی تیم ملی) در سال جاری میباشد.

مهندس بابک صفری رئیس انجمن او-اسپرت استان گیلان در پایان برای علاقمندان به رشته مهیج او-اسپرت گفت میتوانند از طریق اینیستاگرام به آدرس @o_sport_gilan و یا کانال تلگرام به آدرس @osport_gilan جهت کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.