×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024

اختصاصی/ به وقت خبر _ برداشت یک میلیارد تومان از حساب شهرداری توسط اداره کل امور مالیاتی آنهم در این شرایط حساس نشان از آن دارد که شهرداری رشت در مسیر خود تنهاست و راه سختی را در پیش دارد.

چندی پیش شهردار رشت در نشست شورای اداری با قدرت به دفاع از حقوق کارگران خود پرداخت و از برداشت این پول که به منظور معوقات کارگران شهرداری در نظر گرفته شده بود اظهار ناراحتی کرد، احمدی می داند که در دوره شهرداران گذشته،کارگران شهرداری رشت برای دریافت حقوق خود روزهای سختی را گذراندند،از این سو چنین موضوعی را یکی از اولویت های خود قرار داده و به سادگی از این مسئله عبور نکرد.

احمدی بارها در‌ جلسه با مدیران اجرایی سطح استان به ایجاد تعامل بین شهرداری و دیگر دستگاه ها تاکید کرده اما گویا مدیر کل امور مالیاتی استان،چنین اعتقادی نداشته که بدون هیچ گونه هماهنگی و توافق قبلی یک میلیارد تومان از حساب شهرداری برداشت کرده است،مبلغی که به گفته شهردار،حق کارگران زحمت کش شهرداری بود.

شاید این مبلغ از نظر اداره کل امور مالیاتی ناچیز باشد اما کارگران شهرداری رشت برای دریافت حق خود باید چشم انتظار باشند تا شاید این مبلغ بار دیگر از جایی دیگر تامین گردد.

البته سکوت معنادار اداره کل امور مالیاتی استان هم موضوع دیگری است که باید به آن اشاره داشت،علی رغم اظهارات شهردار رشت مبنی بر عدم توافق و هماهنگی برای برداشت این مبلغ، هیچ گونه پاسخی از سوی این اداره داده نشده و شاید همین سکوت خود،مهر تاییدی بر اظهارات احمدی باشد.

شاید هم آقای مدیرکل میداند که پاسخ‌گویی در این زمینه،نتیجه ای نخواهد داشت،چرا که این پول برداشت شده و اکنون پاسخ به این عمل،چیزی را تغییر نخواهد داد.

در هر حال پایگاه خبری به وقت خبر آماده هر گونه پاسخگویی در این زمینه می‌باشد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.