×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر _ رشت۲۰ نوشت: شب گذشته چند ادمین اینستاگرامی با حضور در یکی از رستوران‌های معروف شهر رشت قصد ایجاد درگیری داشتند.

ادمین‌های این صفحات اینستاگرامی که در حوزه غذا و خوراک هستند عموماً با دریافت مبالغی برای برخی رستوران‌ها تبلیغات می‌کنند و گاهی نیز با دریافت هزینه‌هایی کثیف از سایر رقبا اقدام به تخریب چهره یک رستوران در سطح شهر می‌کنند. موضوعی که با افزایش بی‌حساب‌وکتاب رستوران‌های نزدیک به هم در سطح شهر رشت بدل به یک معضل جدی شده است.

شرح ماجرای این اتفاق آنجا بود که چند ادمین اینستاگرامی از قبل یک میز رستوران زوفا را رزرو می‌کنند و با توجه به شرایط رزرو در تمام رستوران‌ها می‌بایست هزینه آن را نیز پرداخت کنند اما با این بهانه که چند میز از طبقه دوم رستوران خالی است قصد کنسل کردن رزرو خود را برای پرداخت نکردن هزینه رزرو داشتند تا دلیلی برای ایجاد درگیری داشته باشند.

پس‌ازآن اما این افراد در فضای مجازی و صفحات اینستاگرامی خود با توجه به برنامه قبلی اقدام به تخریب و فحاشی علیه این رستوران معروف در رشت می‌کنند تا از این راه مبالغی که از سوی رقیب رستوران مذکور دریافت کرده بودند را جبران کنند و پاسخی به درخواست چند ماه قبل شان برای اخذ تبلیغات از این رستوران داشتند و جواب منفی بود را بدهند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.