×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024

به گزارش به وقت خبر دلیل حیرتی رئیس هئیت دوچرخه سواری استان گیلان در مصاحبه ای اظهار داشت:مسابقات دوچرخه سواري دور شمال كه در خاطر خيلي از پيشكسوتان دوچرخه سواري بعنوان نوستالژي ياد ميشود يكي از بهترين رقابتهاي دوچرخه سواري ايران محسوب مي شد.
رقبتهايي كه در مسير هاي بسيار زيباي،تهران،قزوين،رشت،رامسر،چالوس گذر ميكرد و هرساله علاقمندان و قهرمانان زيادي را به دوچرخه سواري معرفي ميكرد.
حضور تيم هاي مطرح اروپايي در اين مسابقات اعتبار خاصي به اين رقابتها ميبخشيد.
چند مدتي است كه با روساي هيات هاي اين چند استان در حال رايزني هستيم تا بتوانيم با برنامه ريزي،اتحاد و تلاش اين مسابقات را احياء نماييم.
طي چند سال اخير با توجه به برگزاري مسابقات متعددي كه در استان گيلان برگزار شد اعم از مسابقات كاسپين كاپ و اولين دوره سايكلو كراس مجموعه تيم اجرايي و عملياتي همه دستگاههاي استان آمادگي و ظرفيت برگزاري چنين رويدادي را دارند تا بتوانيم دور شمال را دوباره احياء نماييم.

در اين راستا وزارت ورزش و جوانان،فدراسيون دوچرخه سواري،استانداري ها و ادارات كل ورزش استانهاي:گيلان،تهران،قزوين و مازندران ميتوانند نقش بسزايي در خلق دوباره اين رويداد بزرگ ايفا نمايند.
در تلاش هستيم در اولين فرصت جلسه مشتركي با حضور روساي هيات استانهاي فوق و فدراسيون دوچرخه سواري برگزار نماييم تا مكاتبات اوليه با وزارت ورزش و ساير دستگاههاي تاثير گذار انجام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.