×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

به وقت خبر_ یادداشت سردبیر_طرح استیضاح شهردار رشت شکست خورد اما در واقعیت، این روز یک شکست تلخ و هزاران نمره منفی برای حاج محمدی باقی گذاشت.

مجموع عملکرد حاج محمدی و نوع انتصابات وی در طول مدت مدیریتش نشان داد که شهردار رشت بارها تحت تاثیر برخی فشارها قرار گرفته و شاید خود این نکته به تنهایی بتواند گواهی بر این موضوع باشد که عمکرد وی تاکنون چگونه بوده و با چه ترفندی همچنان سکان رشت را در دست گرفته است.با کمی تفکر در خصوص اینکه کسانی که تا دیروز منتقدان شهردار بودند امروز حامی وی شده اند و تصمیم گرفته اند که فرصت دوباره ای به شهردار بدهند،می توان نتیجه گرفت که چه اتفاقاتی در روند این استیضاح رخ داده است.

نکته دیگری که شاید امروز را به یک کابوس برای شهردار رشت تبدیل کرد افشاگری عبدللهی بود که قرار بود ثواب کند اما گویا تبدیل به کباب شد.عبدللهی در جلسه به پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برای اجاره منزل شهردار اعتراف کرد که باید از خود بپرسیم آیا از شهرداری که خود را تا این حد مدیون عضو شورا می کند می توان انتظار آباد کردن یک شهر را داشت؟

از طرفی برخی اعضای شورا به خوبی نشان دادند که هیچ گاه منافع شهر و مردم برایشان اهمیت نداشته و این امتیاز بوده که در اولویت اولشان قرار داشته است.اما در مقابل هم بودند عده ای که بواسطه این انتخاب نامناسب از مردم عذر خواهی کردند.

با این اوصاف این که شهردار رشت در جلسه پاسخگویی به سوالات عضو شورا چه جواب هایی داده و اعضا چگونه قانع شدند مهم نیست،چرا که در این جلسه،پاسخ ها نبودند که شهردار را ماندگار کردند بلکه اتفاقاتی بودند که در پشت پرده این استیضاح رخ داد.

در پایان باید گفت که قطعا مردم بهترین قاضی هستند و بخوبی می دانند که چه کسانی آرامش را از این شهر گرفته اند و این شهر چگونه به چنین روزی افتاده است؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.