×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024


اختصاصی/ به گزارش به وقت خبر _ شهر رشت بیش از هر چیزی نیاز به یک ثبات و آرامش دارد،آرامشی که اعضای شورای رشت،موظف هستند که آن را برای مردم کلانشهر رشت فراهم کنند،انتخاب دکتر نصرتی آن هم با اکثریت آرا توسط شورای پنجم،بار دیگر امید را در دل مردم رشت زنده کرد،اما طولی نکشید که امیدها جای خود را به نا امیدی دادند و نصرتی شهردار غیربومی رشت،تنها پس از گذشت چند ماه به این نتیجه رسید که رشت تفاوت زیادی با قزوین دارد و اینجا مکان مناسبی برای پهن کردن کوله بار نیست.
نصرتی شهردار پیشین رشت با یک خداحافظی شیک و مجلسی شهر ما را تنها گذاشت و ما به این باور رسیدیم که یک غیربومی نمی تواند دل سوز شهر باران های نقره ای باشد.
شهر ما از گذشته تا کنون شهرداران زیادی به خود دیده است که خیلی از شهرها حتی نیمی از این تعداد را در خود نداشته اند،حال‌ بماند که مشکل از کیست و کجاست،اما چیزی که همگی می دانیم این است که شهر ما با این همه پتانسیل و ظرفیت بسیار تنهاست و این تنهایی سالهاست که مانع توسعه شهرباران شده است.
پس از نصرتی ،علی بهارمست بعنوان سرپرست شهرداری رشت آغاز به کار کرد و توانست به دور از حاشیه ها اندکی آرامش در رگ های این شهر تزریق کند که این آرامش توانست فرصتی به شورانشینان شهر رشت دهد تا با دقت و همدلی های لازم ،شهرداری مسئولیت پذیر و دلسوز برای این شهر انتخاب کنند.
اما اکنون شایعه ها حکایت از آن دارد که اعضای شورای شهر رشت بار دیگر،انگشت به سمت مدیران غیربومی نشان گرفته اند و هیچ ارزش و باوری به توانمندی های مدیران بومی ندارند.
گویی خداحافظی های تلخ نظیر دکتر نصرتی همچنان ادامه دارد و ما باید از هم اکنون خود را برای پختن آش پشت پای شهردار بعدی آماده کنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.